Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
har ni bestämt vigselring allihopa än?
maljor
jag har inte bestämt mig, har några favoriter bland annat dessa
www.hellkes.se/index.php&cat=23&prod=283
www.hellkes.se/index.php&cat=17&prod=248
Vi ska till Helsingborg 25 och 26/11 på romantisk weekend och bo på hotell och då har vi bokat tid på Hellkes showroom så att vi kan prova ringar själva i lugn och ro
Är det den mässan som är i västerås också???
A n n i s e n 25/8 - 2007
den första är supervacker men den passar inte till min förlovningsring =( hittade den på vigselbutiken.se för 6600. Där heter den Tropic Trinidad 0,15ct
Godkväller
så vi har en ny tråd iegn *ler*
Attans att mässan var den 2-4 februari ska på bröllop då
Malin johansson
Den kommer till västerås med. 18 Februari.
Gotland-07
Nej de är ju köping jag bor i:) Så bäst ah biljetter så är de bara för oss att åka och veta att vi kommer in.
okej då hänger jag med :) skall nog ta mig dit också den helgen.. synd att dom ställde in den i sollentuna i år. hade varit lämpligt att gå på den..
ha en bra fredag
Tjejer.. ska ni köpa ringar så kolla in denna sida först www.jempguld.se/
De har de mesta för bra priser. billigare än på vigselbutiken men de har likadana ringar.
De är jätte trevliga i butiken och de hjälper mer än gärna till att hitta en ring som passar er.
Gotland-07
Tänkte gå på den med. de va synd. Men nu får man längta tills nästa i stället.
Trevlig helg på er tjejer. Nu drar de i väg till dalarna för att prova vår kanske blivande middag till bröllopet:)