• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • Stefans fästmö

Hallå brudar! Nu har jag oxå hittat hit, märkte inte att förra tråden blev anstängd... ;) Har haft mycket annat ett tag nu.

Uppdatering av mitt läge: Jag har börjat titta på klänningar, men inte bestämt mig än, ska nog gå o kolla i helgen med m2b. Sen har vi bestämt hur trycksakerna ska se ut, kul! :D Vill boka catering snart, blir aldrig av att ta de sista kontakterna... Och ringar, vi vet ju nästan exakt hur de ska se ut, så mest att boka dem, men vill gärna göra det snart! Velar om var vi ska köpa dem bara...

• Nattson

Melleni (4/8-07)

Det skulle ju vara jätte häftigt om du kunde sjunga för din blivande! Jag funderar på att hålla ett tal till min men vi får se om jag får till något.

När det gäller musik så har vi inte börjat lyssna än. Min kille är verkligen trögstartad! Han tycker fortfarande att det är ssåå långt kvar....

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Känner igen det där. Min kille tycker samma sak. Frågade honom i går om vi skulle lyssna på lite låtar men han sa bara att vi hinner. man behöver inte besämma sig redan. De kanske man inte behöver men man vill ju lyssna sig fram.

En dikt de va fint. Hoppa du får ihop något.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Melleni (4/8-07)

Vad kul om du sjunger för din man, han kommer tappa hakan

Nu har vi bestämt sånger till vigseln också. Det blir Kärleken är-Jill Johnson och Du är allt-Shirley Clamp. Marscher bestämde vi i helgen. Kul att pricka av på den långa listan

• Melleni (4/8-07)

A n n i s e n 25/8 - 2007

Skönt att vara klar med låt val..Jag tycker det är jätte svårt att välja. Men vi har ju tid på oss så:)

• FruPersson

Hej hej!

Vi har oxå bestämt oss att den 4.e augusti är ett bra datum att gifta oss på. Men vi har inte bestämt något alls. Tänkte börja planera på allvar efter nyår först.

• Nattson

Välkommen till tråden Frupersson!
    Ska ni ha ett stort eller litet bröllop? Vart gifter ni er?

• Melleni (4/8-07)

FruPersson

Välkommen

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Augusti 07