• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • Melleni (4/8-07)

Nattson

Du kommer ha så kul och du kommer känna dig så fin.

• Melleni (4/8-07)

Vad ska ni ha för underkläder? Bh och trosa eller ska nu lyxa till de med hela kittet?

Man får ju tänka på att de är sommar och varmt.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Ja detta med underkläder
    Vill gärna hela kittet, men har också tänkt på att det kan bli varmt värre...

Sen tänkte jag på detta med om man har korsett så får den vara tunn och fin i ytan annars kan det hända att den syns under klänningen. Det bästa skulle väl va hudfärgade underkläder, en bh med bra push upp och stringtrosor, men det är ju inte så snyggt med hudfärgat..

• Skagen07

Hej alla medsystrar! Här kommer ännu en augustibrud, närmare bestämt fjärde augusti. Lyckligast är jag

• Nattson

Ang underkläder så hade en kompis som gifte sig korsett med bh annars var resten vitt. Inget som syntes igenom. Hon kanske hade ett lagom tjockt tyg.

Skagen 07 - Välkommen!

• puhs kusin

Hej allihop!
    Här är en till blivande brud nästa augusti, vi har än så länge bara bokat kyrkan (25/8) men snart får vi ta tag i resten av planeringen.

• Skagen07

Tack Nattson
    Det är så svårt med klänning..huh. Min plan är att sy upp en empiresydd klänning som ska sluta strax nedanför knät, till det skor med snörning upp på smalbenet..sen nåt fint under såklart. Men det är lurigt det där med att sy upp, kan ju bli fel. Är ni i sthlm så rekommenderar jag underklädesaffären Gustaf Mellbin i Gamla stan, finfina grejer o toppenservice.

• Nattson

Välkommen puhs kusin!

Det börjar kännaslite krongligt det här! Köpa klänning i london, kanske skor och underkläder där också. Men det är ju inte billigt i den staden... Så jag vet inte om jag kanske ska köpa de andra sakerna hemma i Stockholm. Men då kanske man inte har en färsk bild i minnet på tex hur långt ner på ryggen klänningen satt osv. Jag vill gå ner några kilo innan dagen D. Men innan februari (då jag ska prova klänning) Kan jag inte träna så mycket pga problem med mitt knä. Så det kommer att bli så att jag får med mig en klänning som sitter som den ska nu och så får jag anlita en skräddare som kan justera lite om det behövs sen.

Suck många tankar som snurrar....

• Melleni (4/8-07)

www.flirtfashion.se/index.htm

Tjejer kolla in denna sida. Mycket snyggt.
    fastnade på en. om ni går in på corsets och klickar på sida fyra så finns den en vit med lite inslag av ljusblått. så snygg men lite för dyr.

• Nattson

Melleni, tack för den länken, det var mycket snyggt där! :)

Svar på tråden Augusti 07