• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • Melleni (4/8-07)

A n n i s e n 25/8 - 2007
    maljor

Tackar tackar

• Nattson

Tackar för alla tips :)

Jag vill prova klännin nu så att man vet vad man kan ha under

• FruPersson

Hej på er!

Jag är inte längre en augustibrud utan numera en januaribrud. Bröllopet flyttades 8 månader och det är bara en månad tills jag ska stå brud. Vi orkar inte med jätte galej med fest å stoj i augusti utan har en mindre tillställning emd familjen och några vänner enbart. Sen åker vi på en 3 1/2 veckor lång smekmånad till Malaysia och Singapore i April. Men lycka till nu alla augustibrudar i all er planering!
    //FuP

• Nattson

Fru persson, lycka till nu i Januari!! Härligt att åka till Malaysia och Singapore. Malaysia är jätte trevligt!

• Stefans fästmö

Fru Persson, vad härligt med 3,5 månaders resa! Lycka till!

• Stefans fästmö

SJävl har jag köpt klänning!! Tjoho!! :D :D Det blev den jag pratade om för några veckor sen, när jag hade provat flera andra klänningar o sen provade den igen så kände jag att det var helt rätt! Och m2b har oxå köpt kläder, en ursnygg frockcoat i brunt!! Vi var så fina tillsammans när vi provade, hans väst o pastrong matchade mönstret på min klänning perfekt...! :D

Vad härligt det känns, det är verkligen en stor sak att bocka av!!

• Nattson

Stefans fästmö roligt att det känns så bra! Det är verkligen nästa stora grej att ägna tid åt när det gäller bröllopsplaner...

• Stefans fästmö

ja det känns härligt! vi började titta på för några veckor sen o eftersom det är reor nu ville vi gärna bli klara med det snart, känns bra att ha hittat för halva priset! och utan att kompromissa, det är verklgien precis vad vi ville ha! nästa grej för vår del är antingen catering eller ringar.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Stefans fästmö

Vad kul att ha hittat kläderna

Känner själv att det blir nästa stora grej, har bokat tid på Atelje Mb i februari så tills dess får jag ge mig till tåls

På lördag ska vi på romantisk weekend till Helsingborg och vi ska börja lördagen med att prova ringar på hellkes Showroom. Ska bli så himla kul!!!

Svar på tråden Augusti 07