Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Nattson
Stort grattis till husköpet, vad roligt
Mindre roligt med ditt knä, vad har hänt med knät?
Tack A n n i s e n 25/8 - 2007!! :)
Ja enligt läkaren som skulle operera så sa han att det finns extra brosk som man inte kan ta bort. Så det var inte menisken som han trodde från början.
Nattson
Grattis till hus köpet.
Hej!
Sällar mig till augustibrudarna. Jag och min blivande gifter oss den 25/8 på Orust nästa år. Ska bli fantastiskt kul!
Melleni 4/8-07
wow! det ser ut fint! en stort släpp! jag önskar att jag kunda har en foto i min klänningen men det var inte tillåtad (allowed).
Tackar Melleni (4/8-07)
Jag är så nyfiken av mig så om du har lust kanske du kan skicka din bild till mig också?! Det vore jätte kul att se :)
När det är min tur att prova så ska jag ta kort och kan dela med mig.
Nattson
Självklart. Får jag din mail så fixar jag de:)
terri
Tack. Va och provade lite klänningar i norrköping för skoj skull och de roliga va att jag hittade ingen som va finare än den jag redan köpt. De är ju bra:)
En sak tyckte jag va konstigt med det stället jag va och provade klänningar på i norrköping. Rafhel tror jag den heter. Hon i äffären berättade för mig att om jag nu skulle välja en klänning så lägger hon undan den tills de är dags för mig att låna den. Detta för att inte riskera att den går sönder om någon skulle låna den i mellan.
Vist de är ju bra men lönar de sig att göra så. Hon kan ju inte tjäna något på att ha klänningarna liggandes i månader utan att någon ska kunna hyra de. Men hon gjorde tydligen så och de va de som hade bokat till september nästa år redan. Snacka om annorlunda.
Måste bara berätta en sak. Va med syster min och provade och hon skulle ta fram olika modeler åt mig men hon lyckades ta fram en model som man va tvungen att boka tid för att få prova för den kostade 30.000. Tur att jag inte hann få på mig den:) Syster skämdes men hur ska man kunna veta. inte va den så speciel:)
Vad kul, Melleni (4/8-07) min mail adress är natalie@nordicmalaysia.se
Spännande!
Melleni (4/8-07)
det låter konstigt... jag köpt min klänning igår! hurrah! men vi pratade om att låna den, men hon sa att det är möjligt att an annan kunda hyra innan mig... så det var ingen guarantee att det skulle vara ok, men om det var dåligt hon sa att skulle bästella en ny klänning... så jag köpt! det var en stort skilnad i priset... faktist, jag köpt den som man prova... den hade inte varit hyrd ut forut.. och jag köpt den för 8500 i stället av 10000 (och det var 7500 at hyra!) jag är så glad!
30000 för en klänning! oi! den först jag var förtjust i var 18000 och jag tyckte att det var för mycket! oi! jag förstå att man måsta boka en tid och betalla avgift för att prova sådan klänning...
jag ska sticker en bild till dig av min klänning när jag köpt den igår!