• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • FruPersson

Hej alla glada agustibrudar!

Är det någon av er som vet något ställe man kan köpa fina brudskor i små storlekar. Skulle nog behöva en 35:a. Har tänkt på att jag nödvändigtvis inte behöver vita utan grå, silver och guld skulle oxå fungera.
    Någon?

• Malin johansson

Halloj på er. Vad ska ni har för musik på bröllopsfesten? band, trubadur bandspelare??? Jag har hittat en trubadur som är jätte duktig, men sen undrar jag, kan man ha en trubadur till bröllopsfesten, eller blir det mer att man vill sitta o lyssna istället för att dansa. Vad tror ni???

• Nattson

Karra82, vad kul då gifter vi oss på samma dag!! Vilken tid ska ni gifta er??

Åh maljor, hoppas ni hittar något så att allt kan gå som ni planerat!

Ang musik på festen så kommer vi nog att ha allt på en dator som vi sedan låter någon sköta. Tror att det blir bra. Vår budget räcker inte till något band. Vi har varit på många bröllop som har haft musik på det sättet och det har funkat bra!

• Karra82

Vi kommer att gifta oss kl 16.00.. Ni då? Kul med två bröllop på samma dag! :)

• Nattson

Vi gifter oss 14:30. Kommer du/ din m2b från Skokloster också eller Bålsta kanske?

• tree

hej Melleni (4/8-07)

jag ska gifta mig i Stockholm, i Ulfsunda Slott (Bromma). det är jätte spännade alla här vet! vi ska har en borligt vigsel där på slottet parken och festen därinne oxå.

vi har oxå bokat bröllops bilen att tar oss och tärnor/bestman till ställen. vi har oxa bokat vigselförätterar som var jätte trevligt.och jag tror att jag har hittat min dröm klänning!... jag ska prova igen nästa onsdag och förhoppningsvis ska jag beställa den också! lite nervos om det!

• tree

jah glömt att säga att vi ska gifter oss 18-augusti 07!

• Karra82

Min m2b är därifrån och jag från märsta.. Är nån av er därifrån?

• Nattson

Karra82, japp jag är från Skokloster.
    Vad nyfiken jag blir nu. Hur gammal är din m2b? Jag är 29, vi kanske gått i samma skola? Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill.!

• LadyLeo

Hej tjejer!

Tycker ni att man måste ha en toastmaster/madam? Vi kommer ha ett litet bröllop, ca 30 gäster så jag tror inte det blir så många tal att hålla reda på i a f. Allsången kan väl ledas av någon som kan ta ton, och hälsa gästerna välkomna och läsa upp ev. telegram tror jag min mamma får göra. Eller blir det konstigt???

Svar på tråden Augusti 07