• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Japp vi kämpar och är aktiva.....

Fast trots att jag försökt med snusk och sprit är jag inte mycket gladare för det... sitter mest här vid datorn och fryser och surar och vill ha choklad = klockrent exempel på att mensen är på väg.. något som jag inte deppar över mer än att det är trist med sånt kladd.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

slyt lät farligt.. hi hi hi hi.... det blir man nog tjock av alltså!! hi hi

näääääääääää det blir INGET gjort och jag bara sitter och dumsurfar plus kacklar på msn:en... hjälp!!!!

• Telemarkgrrl

Ååå, jag har precis ätit lunch här hemma och vad blev det? Äckliga äckliga nudlar. Ni vet såna där för typ 4 spänn paketet. Uuuuuurk.

Nä, jag ska ta och gå till tobaksaffären och hämta ut lite julklappar som jag har beställt på nätet och handla lite middagsmat. Idag ska det bli nåt gott som kan ta bort smaken av kinesiska konserveringsmedel och palmolja ur munnen.

• mary81

chefen ringde nu och sa -När katten är borta dansarna råttorna på bordet!

har gubbjäveln blivit synsk
    har hängt på BT hela dan samt tagit 2 timmars lunch..

ögontjänare inte jag inte

• mary81

Tellis- jag vet vad du menar, man kan få en äcklig sliskig känsla och äckelsmak av dom där...

men vad spännande vad har du beställt för julklappar. Satt just och tänkte om jag ska göra det lätt för mig och köpa klappar via nätet tänkte annars åka in och stånkas och trängas i stan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......