• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jag har dessutom en nära vän som fick smärtor men jobbade. Beror ju på hur smärttålig man är oxå.........
    Jag tycker som sagt inte att man ska befara det värsta jämt och tror absolut inte att varken Snartis eller jag behöver det, men var inte rädd att söka hjälp - man har rätt till det!

• Telemarkgrrl

Åhh, kramar Snartis!! Stackars dig som mår dåligt! Hoppas att du är hemma och vilar nu!

• Telemarkgrrl

Frullis-gullis, har du hittat den där glutenfria pepparkaksdegen än? Annars så såg jag den på Konsum här på Söder!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Du är så klok Omsan

Jag tror oxå att sjukvården söderut är annorlunda än hos oss.
    Här får du inte komma till läkare om du inte är jättejättejättesjuk. Sen tar dom ut en avgift på akuten för barn. Jag har varje gång sonen varit sjuk fått tjata mig till hjälp, och ändå fått åka hem med panodil.
    Så jag är lite antti så det är väl som det är.

Kanske det räcker för dig SNartis om du ringer å får prata med en BM? Höra nån som KAN säga att allt är grönt?
    Kraaaaaaaaam

• Jessie76

Så här står det på FL Frullan:

Menstruationscykeln räknas från första blödningsdagen fram till nästa menstruation. Du är fertil i sammanlagt nio dagar, sju dagar innan ägglossning, under ägglossningsdagen och dagen efter ägglossning. Ägglossningen sker alltid 10-16 dagar före väntad menstruation.

Kanske inte nåt du redan visste men ändå.
    Tänkte på dom sju dagarna innan ÄL....

Kom bara ihåg att njuta av produktionen oxå - älska varandra!

• nu är jag fruL

hmmm jessie
    då kanske jag inte akut behövde fara hem till maken...men men då har vi i allfall gjort allt. Vill verkligen inte missa ÄL. Hmm 7 dagar innan. Hmm vi hade 6 i helgen och mån eller tis också... ganska bra

hur är det i tråden på FL, har du hittat några trevliga där?
    saknar dig

men är glad om du är glad

• nu är jag fruL

nu åker jag hem till maken och staken
    puss på er

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......