• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Näää nu får jag sluta spy galla och vara glad istället...

• mary81

men snartis jäklars vad du har symptom, och att magen spänner ut jeans redan
    jobbigt stackars dig

fast ändå inte, du är ju världens lyckost såklart och hoppas att alla jobbiga grejer lägger sig snart..

Jag blir inte så avskräckt av att skaffa barn, snarare tvärtom.. Man blir så glad av att höra om era graviditeter och Frullans kämparglöd. Som detkänns nu skulle jag också kunna åka 25 mil för att få p ö k a. long time no see(pitten haha)Kan tänka mig att efter giftermålet nästa år kommer jag VERKLIGEN vilja ha barn.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

Ja vet är jätteglad men må så här drar ner det lite måste jag säga.

Hahah...ja då kommer du vara i andra tråden :D Tänk vad många av oss du kommer att kunna fråga om allt.

• Snart så....

Oms, ville bara kackla lite och undrar om det är normalt att vara så här i V5?
    Tycker att symptomen borde kommit lite senare. Hur var det för dig?

• nu är jag fruL

snartis
    usch gumman det låter som om du mår skit verkligen. och då är det ju inte lätt att glädja sig åt att om 9 månader kommer en rar bebis...

men jag hoppas verkligen att du slipper må så där hela graviditeten. fast det är vel ganska ovanligt va? De flesta mår vel bättre efter v 12.

Men nu vet du det i allfall. Att nästa gång behöver du inte leta symptom som en galning. När du är gravid så MÄRKER du det.

Förlåt dumt sagt kanske...
    sorry raring...

• Jessie76

Men vännen!
    Förlåt, jag har så mycket att göra på jobbet NEEJ Era snuskisar, jag haaar faktist jobbat!!!

Berätta, är du orolig? Du har ju rätt normala symtom.... Fast dom jäkligaste dock

• Jessie76

Nej FruLlan, jag tycker inte alls att det är dumt sagt!
    Man har svårt att tänka sig i den situationen att det är en bejbiz som kommer och att allt blir värt det, när man inte har någon sedan förut. Tror jag iallafall - och snälla ta det inte som att jag klappar på huvvet, jag vill inte göra det... Bara säga erfarenheter som jag haft

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......