• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Gable

Måste in och snoka... Vad det här är för tråd som håller på att vinna över äntligen fredag?!

• mary81

Gable-
    haha hur många inlägg är det där då

• Jessie76

Hehe... Nää jag är på G neråt i viktkurvan. Humöret är bra - förlåt om jag skrämde er och TACK sötisar för omtanken

Det är så att jag haft problem länge med min size och nu sökte jag professionell hjälp av en privatläkare (det är hon som är gynekolog, som jag ska till den 20:e). Då fick jag medicin utskrivet (som fö ska hämma fertiliteten - duuuh ) för viktnedgång. Funkade fantastiskt! Humöret svängde uppåt och jag gick nedåt Sen gjorde jag ett test och då fick jag sluta. Men på nästan 3 veckor har jag nog gått ner drygt 3 kg och jag bara fortsätter trots att jag slutat med tabletterna! Åh jag blir sååå glad.

Ni vet när man blir sådär lycklig och allt går bra, så man börjar fundera på när det ska gå åt skogen? Pessimisst??? Jag?????? Neeeeeeheej då

• viktualia

Gable- det här är en hängtråd för BT lister! Vi har det trevligt här!!!

• mary81

VAD KUL JESSIE och skönt att det inte var nån nedåtgående spiral ner i deppträsket..Det hade ju vart konstigt gravid och har precis fyllt 30 då man blir en vuxen kvinna med skinn på näsan
    hahha precis som du inte har det redan

jag förstår precis din känsla, jag blir helt sprudlande glad när jag går ned nåt kilo. fan det var länge sen nu, jag befinner mig i en uppåtgående spiral

• Jessie76

Vad önskar ni er av maken/sambon i julklapp?

Juveler från Pilgrim - ääälskar dom. Och de vanliga underkläderna på morgonen

Vad ser du fram emot just nu?
    Att magen börjar växa så vi får berätta för våra perfekta och underbara kids Och att gå ner 30 kg.

Vad är du mest stolt över på din kropp?
    Hmmm................hmmm...........*klia klia klia*........ ......hmmm..... ..... Kan inte va så mycket..... .. Vad fan ska jag säga?.... Ögonfransarna..

Vilken egenskap gillar du bäst hos dig själv?
    Spontaniteten tror jag, och att jag har (faktist!) en förmåga (live då ) att få folk på bra humör.

sämst?
    Jag är FÖR ärlig och pratar FÖR tidigt (eller hur FruLlis ) - sen är jag förbannat högljudd oxå, iiiiiinte bra alls

Snabbstatus av omgivningen..

Lugnt å stilla, chefen borta (är han me din chef Majsan????) och så börjar jag bli hungrig. Skrivarsurr är det enda. Till och med telefonen är tyst!

• viktualia

*diggar*

en kollega kom över med en hemgjord mix av jullåtar.. ååååååå Santa Claus is coming to town med Bruce Springsteen och annat nyttigt.... åååå

Lite gladare direkt!

• Jessie76

FruL - Jag tycker du ska åka hem till din man nu......... Gör det - du kommer ångra dig annars

Vickan, börja kolla efter andra jobb så smått tycker jag.... Så du vet vad som finns....
    Vad är det där för handduk egentligen???

Omsan - var är du idag???
    Ho Hoooo

• viktualia

Jessie - i gravtråden har FruLlan skrivit att hon tänker dra hem! Heja FruLlan!!!

Handduken - www.addnature.com/
    Packtowl XL
    Jag ÄLSKAR minibagage och vill ha nåt som inte tar mycket plats, torkar fort och är funktionellt. Alltså har jag sidenreselakan som får plats i bakfickan på jeansen om jag skulle vilja, även ett nattlinne med samma stuk.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......