• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

heeeej Jessie
    vaddå fortsätter neråt, du menar väl neråt i form av vikt kanske och inte neråt i deppigheten hoppas jag

• viktualia

Haha... Jag har lika torr humor som herr Lindström... men men... fnissar ju åt annat också.....

Och i FruLlans diskussion på temat "jag får psykbryt av att inte bli gravid" vill jag bara säga att
    - det där med fertilitet är en anledning till att det känns läbbigt..

- jag fick ett stort psykbryt över min arbetssituation i onsdags. Inser att det var på god väg mot vad du brukar prata om. För klämkäcka kommentarer gjorde sig ICKE besvär just då.. och maken är nog fortfarande chockad över mitt gormande. Egentligen hade inte världen rasat samman... men jag orkade inte med den

SÅ från och med då ska jag sluta med klämkäckheter och övergå till:

FruLlan - visst känns det bedrövligt och jag skickar lite kraft till dig att rida ut stormen med!!!

• nu är jag fruL

hejsan och puss på er

tack vickis! det värmer...

jessie
    ha man kan nästan säga att du var med i sängen i natt
    näe då
    men ditt tips om att bakifrån är effektivt var det i allafall

ja ja ja
    usch jag vill inte ens tänka på missad ÄL för då börjar jag gråta....

Jessie: Men gumman är du deppig nu med
    eller är det bättre?

• nu är jag fruL

hur känns det med arbetssituationen nu dåvickan?
    är det bättre?
    Ser du några lösningar på problemen?

• mary81

jaha vad ska vi hitta på för skoj idag då?
    jag tror vi behöver en liten ENKÄT;

Vad önskar ni er av maken/sambon i julklapp?

Vad ser du fram emot just nu?

Vad är du mest stolt över på din kropp?

Vilken egenskap gillar du bäst hos dig själv?

sämst?

Snabbstatus av omgivningen..

• Telemarkgrrl

Jag fick förresten inte heller någon glögg i går. Men en hel del vin blev det iallafall och en massa trevligt tjejpladder. Är lite tung i huvudet idag igen. Undrar om jag också håller på att bli alkis??

• mary81

-inget materiellt. Endast en supermysig morgon tillsammans med julgröt,tända ljus och romantik. Jag längtar för han har ju jobbat så mycket, så detta är värt mer än ALLT annat

Att vara ledig med min älskling, julafton, och att gå ner 5kg.

tuttarna tror jag.. små men naggande goda ehhhh jag har inte smakat själv alltså

omtänksam och lyhörd

sämst?

för känslig och mesig ibland.

buller och stök, har stängt dörren chefen är borta wwwiiihhhhoooo

• Telemarkgrrl

Hmmm...förutom bara en luuuuugn jul med bara maken och jag (vilket det inte kommer att bli) så tror jag att jag skulle bli allra gladast om han kom med nåt som han tänkt ut alldeles själv och att det är nåt som passar mig perfekt utan att jag ens kommit på det själv.

Slippa gå till jobbet, sova länge på morgnarna och äta köttbullar. Och lussekatter och ha tända ljus och julmusik på.

Hmmm, näää, ingenting faktiskt. Skulle kunna byta ut rubbet.

Jag är smart och omtänksam.

sämst?

Har alldeles för kort stubin och vill alltid alltid alltid ha saker och ting på mitt eget sätt.

Änder som kvackar nere i sjön och barn som leker ute på gården. Japp, jag sitter hemma och jobbar idag.

• viktualia

FruLlan - arbetskaoset är svårlösligt eftersom roten till det onda är chefens uppfattning om hur jobbet ska göras. Och min inställning till hierarkier, kommunikation och ansvarsfördelning. Alltså känns det lätt tröstlöst. Men jag behövde nog få det där utbrottet, för nu känns det inte lika tungt.

Den sakfråga som utlöste hela historien har däremot inte fått sin fortsättning än. Där handlar det om en kund som inte fått den studie de trodde att de skulle få. Tyvärr är det nog omöjligt att prestera mer med de pengar de betalar oss. Chefen ska träffa kunden på måndag och förhandla... baaaaaa jag vet inte om jag vill höra vad han säger efter det mötet.

Slutsats: BYT JOBB FÖR FNNNNN VICKAN!!!

• viktualia

Julledigt!!!! Vara i Ua, träffa vänner, ta det lugnt, cykla och bara vara.

Mitt hår tror jag.

Min analytiska förmåga

sämst?
    Min usla självdisciplin

Väldigt lite folk här, ingen mjölk till kaffet, skitväder ute, seg i skallen trots sovmorgon... men samtidigt glad över livet på nåt sätt ändå.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......