• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

haha tellis
    jag jäklar det tänkte jag inte på.... och järvar gillar ju bävrar,, skulle inte va skönt med en nafsade järv mellan bena

• Telemarkgrrl

Om det är en gammal järv som har tappat tänderna så kanske det är ganska så najs?

• nu är jag fruL

ha ha ha majsan
    vilken dikt
    jag hoppas att den slår in...alltså bebbe delen

jag säger ingenting till chefen här hon är borta idag och i morgon. men till andra säger jag abar att jag måste hem av personliga skäl. inget mer än det. sen kan ju dom fundera hur mycket de vill över vad det betyder.

Att frullan ska rida bauta banan kanske i allafall någon gissar

ha ha ha
    tandlös järv i bävern

ni är ju sjuuuuuuuuka

• Telemarkgrrl

Fniss, fniss, jag undrar om någon av mina kollegor skulle tolka "personliga skäl" som att jag var k*t. Eller åtminstone pökdesperat.

• nu är jag fruL

vaddå
    det måste vel vara det viktigaste privata skälet????
    att man är Kå*t och måste hem och kn*ulla maken på jakt efter spermier

• Telemarkgrrl

Absolut det viktigaste skälet!! Men jag tror att mina kollegor ser mig som ganska pryd.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    vänta du bara tele tills du drar igång barnverkstaden (om ni någonsin vill det) DÅ ska du se att dina hämningar flyger all världens kos och de på ditt jobb kommer tycka att du är ett pervo eftersom du ständigt letar i trosorna efter aladåber osv

• viktualia

baaaa

Vill inte jobba. Har ingen anledning att skolka.

God lunch men vilken j-la ljudvolym det är i personalrestaurangen... isch! Som om jag inte var halvt snurrig i huvudet innan....

• nu är jag fruL

konjak är inge bra vickis

och smakar skiiitt dessutom

näe du skulle druckit vin

• nenne78

ni är ju inte kloka

nu äntligen håller jag på att printa våra tackkort. Vi komju på den smarta idén att ge personliga tackkort.. alltså vi har ett kollage på framsidan och en av dessa bilder visar personen som ska få tackkortet. Har tagit ett tag att hitta roliga/fina bilder på 97 personer (fast det är ju många par) men nu är vi snart klara!! lagom till jul!! *duktig*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......