• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

jessie
    din ahänder är så mjuka så du får gärna klappa lite på mitt huvud

kul att du kunde slita dig från chefen fick du kramp i munnen eller

• Snart så....

Hej Jessie, hur mår du?

Ja jag är lite orolig, 2 dagen i rad med en värk i magen som ger frossa/ilningar längs ryggen. Igår gick jag hem och la mig raklång och slappade och det hjälpte.

• Jessie76

*Brösten har jag oxå, svinont Har jag aldrig haft vid grav förut - så här tidigt iaf.

*Mår illa går tyvärr inte att göra nåt åt, har jag gjort men inte den här gången. Jo när jag dricker vatten

*Rapar - nope, men har nu helt slutat skita och det är inte roligt. För nu vet jag att snart kommer jag att bli förstoppad

*Frukt, äter inte annars men nu är det jättegott

*Molvärk, jag har haft det men det är som att det lättat nu. Värre när man har tajta brallor - typ Jeans.

Jag tycker oxå att det spänner i kistan, men är inte det jättetidigt???
    Ja, det är ju om man blivit gravid tidigare än man tror......

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

tack tjejer KRAM på er.

Frullan, näää behöver verkligen inte leta symptomer här finns det massor. Du får gärna låna några om du vill?

Oms, jo har lustläst massor men när man själv hamnar mitt i så blir man iallafall orolig. Svårt att förklara men man tror liksom inte att man själv ska bli drabbad.

Nää har inte kollat om jag har gått längre fick ju mens och sen böj som "vanligt". Shit nu blev jag orolig...

Hör nog till alt 2, mår lika ganska jämt så nu gör väl kroppen uppror *suck*

• nu är jag fruL

usch tjejer...
    verkar inte vara det absolut roligaste att vara gravid...

Kul att ni båda är så nära varandra i tiden. Ni kan ju verkligen jämföra symptom osv.
    Kul.

jessie: angående skitandet...hmmm du har säkert provat allt...men jag tycker att vindruvor är laxerande...kan det hjälpa kanske?
    om inte så är det gott.

Åk hem snartis...vila och ta hand om dig och bebben

• Snart så....

Ja jag ska åka hem snart faktiskt..

Vad i hela friden ska man göra om detta håller i sig och man måste gå tidigare varje dag? Skulle ni säga till chefen?

• Snart så....

omsan, vad menade du med vila? Hemma från jobbet?

• Jessie76

Hej hahaha.. nu fick du en fullständig redogörelse hur jag mår

HUR gör det ont Snartis? Du vet väl att det finns folk som hjälper oroliga människor? Ring MVC eller sjukhuset. Absolut - finns ingen mening att du ska gå och vara orolig. Stå på dig, var inte rädd att be om hjälp, förmodligen kommer inte detta vara första gången heller tyvärr. Man är konstant orolig - jag lovar! Eller hur Omsan?

• nu är jag fruL

snartis
    gå till doktorn om det behövs. Blir du sjukskriven så kan ju chefen inte säga något.

okej han får reda på vad som är på g lite för tidigt kanske...men det kan det nog vara värt för att slippa sitta på jobbet och må skit.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......