• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

aha
    det var såna vetenskapliga tiås du hade tele

jag trodde du hade läst nån medicintidning eller så om att man skanske skulle ligga ner eller peta upp bomull i musen

• nu är jag fruL

vetenskapliga TIPS!

• Telemarkgrrl

Majs, ja eller hur! Det är ju inte klokt så orättvist det är att en del inte ens kan tvätta karlns kalsonger utan att bli med barn och andra får kämpa som f-n.

Och när man hör hur kort tid det är varje månad (och ibland inte ens varje månad!) som man kan bli med barn så undrar man ju att det finns några barn överhuvudtaget!

• viktualia

Pom Pom Pom Pom

My world
    My everything
    .... ni hör den fåniga låten från Ally McBeals toadans....

Hur som... här kommer Vickan insladdande. Sovmorgon blev det minsann. Var så utmattad efter allt städande igår.... Plus att jag fick supa ensam... men det gick bra det med. Konjak till stryktvätten funkade strålande och med Stubbens braiga skiva på stereon!!!

*dansar ut ur bilden*

• nu är jag fruL

ja det undrar jag med
    Hur kan jorden vara så fullproppad med folk???? när det är så här svårt!

• mary81

fan du får vara leffe hela dan i dag frullis, för han har ju ingen kolla på ÄL och sånt han ville ju bara kn*lla, barn eller inte spelar ju ingen roll för han. det är det som är skönt att kunna ta fram en personlighet som är totalt iskall när det gäller känslor...
    när ens egen personlighet bubblar över av dom

vickis drack du konjak medan du tvättade det kan vara det skönaste jag hört på länge, helt en brud i min smak

alkis jag

• Jessie76

Moooooooooooooorrn morrn på er alla vackra damer å äckliga herrar
    Viiiiilken undermar morgon vi har här i norr - Svart svart svart svart ute, inte en sol på flera veckor. Inte en flinga snö och regn regn regn regn Faaaaaaaaaaan tastiskt!

FruLlan, jag såg din depp - tråkigt Ni har ju inte mest tur med ditt jobb heller! Vi kan ju kanina närsomhelst om vi vill...
    Du får göra som vi sa, köp nå leksaker och lite filmer åsså tar du dig en bläcka MINST en gång/helg VAR Leffe, KÄNN dig som Leffe BLIII ETT med din själ....Hur känns det?

• Jessie76

Kn*lla bakifrån, Stå på huvvet ett par dagar

Fredrik Lindström - *pppfjrrrrt* nej - han HAR ju ingen humor, en riktig torris :(
    Kom igen nu brudar!

• viktualia

Japp! jag drack konjak medans jag strök en massa tröjor, kjolar och skjortor!

VILLE ha lite sprit helt enkelt... var egentligen sugen på vin men ville inte klämma en hel flaska själv... så då fick det blir lite annat!

• Jessie76

Det är bra Vickan att du håller ångan uppe!

Förresten, du vet det där vi pratade om då jag var deppig? ( Nu vet jag ju varför jag EGENTLIGEN var deppig men whatever) Jag fortsätter neråt om vi säger så Jättekul

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......