• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Ja det undrar jag med och dom kan ju iallafall bjuda mig om dom inte själva vill ha, dom vet ju min förkärlek till starkglögg

frullan hur mår du idag då? Leffe mår inte så bra förstår jag

• nu är jag fruL

jääääävla dåli stil tycker jag.'vet man av att man har en alkispolare så får man ju fasiken bjuda på sprit!

Jag är lite deppig idag.
    Jag tog ÄL test i morse och fich utslag. Vilket betyder att man ska ha 6 den dagen plus dagen efter för att öka chansen att bli gravid. Men i kväll går det ju inte för att det är 30 mil mellan mig och maken. och i morgon kväll kommer vi heller inte träffas

detta betyder ju att vi missar chansen att bli gravida den här månaden också!!!!!!!!

ledsen....

behöver sprit!

• mary81

faaaan vad tråkigt frullis
    jaha så maken kom bara över natten igår

jag visste inte att det är så viktigt att köra vid ÄL.. fan vad surt!

men har man inte ÄL några dagar? kanske att det finns en chans om ni kör på i helgen? för då ses ni väl igen

• Telemarkgrrl

Hej hopp! Nu har jag äntligen läst i genom allt ert kackel sen jag var här sist. Kissade på mig nånstans där Mas-Jan kom in i bilden och åt "pulserande skinnkanon" så jag var tvungen att byta trosor och byxor.

Känner mig lite ensam idag - är jag den enda som inte har mulitpla personligheter?? Fast det är nog ganska bra ändå, jag har fullt upp med att hålla koll på den enda jag har.

FruLlis, tappa inte modet redan! Du hade väl maken på besök igår kväll? Dom små spermierna kan ju leva upp till fem dar där inne i grottan så om du vårdar dom ömt så kan dom hinna fram till ägget.

• nu är jag fruL

majsan
    ja han kom bara på knu*llvisit

ja det är otroligt viktigt att pricka in ÄL. Jag hade ingen aning om att det var så svårt att bli gravid innan vi började försöka. det är bara ett par dagar per månad man är fertil. Det hade jag ingen aning om innan vi började
    men men man lär sig alltid något nytt.

Äh vi får ta det nästa månad istället

surt att behöva vänta men sånt är livet. OTUR är mitt mellannamn...

• nu är jag fruL

morrn morn stubben

Näe jag tror att vi har bevisat att våra simmare inte är några överlevare. Så jag tror att vi tillhör kategorin som måste ha 6 pPRECIS när ägget släpper för att det ska bli något.

Men bara av intresse...hur vårdar man simmarna inuti en?????

Ska jag peta in en godis åt dom eller

• mary81

haha kn*llvisit men då tror jag att du har några små fiskar kvar som Tellis skriver.
    Så HELT kört är det ju inte
    fan vad surt måste jag säga än en gång. jag är så jäkla rädd att vi aldrig kommer kunna få barn. För vi har kört mycket oskyddat men det har aldrig hänt nåt. Fast nu förstår jag i och för sig att det gäller att 6a vid ÄL för att det verkligen ska kunna ge utslag.

hej tellis om du känner dig ensam kan du alltid låna masjan av mig. Men han är inte lika snabb som leffe så du får vara ute i god tid. Annars ska vi nog leta fram en manlig personlighet hos dig med..

• mary81

usch nu började jag prata om mig själv och att vi inte kommer kunna få barn, det var inte meningen. Jag ville bara säga att fan vad vissa blir med barn med ett one-night stand medan andra kämpar i flera år. jävla orättvist egentligen.

• Telemarkgrrl

FruLlis - man får ju tänka på att dom där små simmarna kommer från din karl från början så just nu känner dom sig nog ganska vilsna och kanske lite rädda. Man vill ju inte att dom ska dö av skräck så det gäller att få dom att känna sig hemma. Lite rockmusik och öl kanske kan få dom att hålla ut lite längre?!

• nu är jag fruL

ja det där med att skaffa barn är en svår fråga.

Jag håller med om att fertiliteten verkar lite orättvist fördelat. Som du säger vissa "råkar" ha 6 en natt och vipps...andra som typ vi kämpar så det blöder och prickar rätt till tusen. men funkar det????

Svar NEEEEEEJ

jag tror tyvvär inte att simmarna överlever i mig Då skulel vi redan vara gravida.

men men jag ska kolla upp mina äggledare med titthålsoperation, innan dess får man vel kanske inte ens tro att det ska fungera.

Men vart är resten av ligan?
    Jessie, vickan, snartis, omsan???????

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......