• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

Telis, ja den är cool men går ju att ändra senare om det bli aktuellt.

Vi bor söder om stan nu och båda jobbar även söder om stan så det passar oss bra :D

Dags för möte tjing så länge

• Meddelande borttaget
  • mary81

Vad kul Omsan att du också är Bajare
    min brorsa har också spelat både i bajen hockey och i A-laget i fotboll än gång i tiden!!

• Telemarkgrrl

Möte ja. Jag har blivit beordrad av min chef att vara med på ett möte i eftermiddag. Mellan 13.30 och 16.30, hur urkigt är inte det på en skala?!

Sen lär jag nog inte hinna läsa ikapp (för jag hoppas ju att ni skriver flitigt heeeeeela eftermiddagen) för maken och jag ska till kakelaffären. Den kakelaffären som vi tänkt åka till igår men som var stängd! Grr, man liksom räknar med att allt ska vara öppet på söndagar i Stockholm.

Men jag hoppas att jag titta in en liten sväng ikväll.

• mary81

Huva vad trist med möte såå länge Tellis!
    Vi hörs senare
    puss och kram så länge

• viktualia

välkommen till hålan!! här finns billiga hus, billiga lägenheter och INGET liv... ha ha

• Meddelande borttaget
  • viktualia

vet inte vad jag ska skylla på.. men uj vad dåligt det går att jobba... sitter mest och stirrar på skärmen...

bu för måndagar, för alldeles för varmt novemberväder och för konstiga projekt som knappt går att krångla sig fram igenom..

• mary81

sammmmmmmma här vickan! sitter mest och stirrar och automatiskt går jag in på BT när jag ska gå in i ekonomisystemet..
    Längtar hem så jäkla mycket! till julstämningen och lussebullarna och inte minst finpitten

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......