• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Snartis... jag kommer inte in på min mail just nu... den bara trilskas.. så jag kan inte kolla det. Annars löser jag det ikväll.... bara jag kommer ihåg det... *snark*

• Snart så....

mailen ska alltid bråka

• Telemarkgrrl

Snartis, ska jag skicka vidare ditt mejl till Majsan? Jag känner mig som värsta sambandscentralen här efter jag skickat Omsans foton till dig.

• Snart så....

telis gör gärna det :D

tack tack

Hej och välkommen till Telis automatiska mailfunktion, välj en av funktionerna
    Tryck 1 skicka vidare mail
    Tryck 2 för att svara på mail
    Tryck 3 för att få mailadress
    Tryck 4 för övrlig hjälp eller gå in på BT

• viktualia

bra telestubben... jag brukar vara sådan sambandscentral... men det är fn inte lätt med krånglade mail....

• Telemarkgrrl

Haha, jag kanske ska börja ta betalt?

Nu har Majsan fått mejl. Snartis, du fick en CC på det så att du också har Majsans mejladress.

Vickan, grönvita pom-poms? Är du Bajare eller? Du får nog passa dig så du inte hamnar i fotbollsbråk mitt på Stureplan!

• viktualia

Näe!!!! Jag är ingen bajjare.. mer än på dass.. ha ha.. Grönvitt var min gymnasieskolas färger! Go Skrapan! Go Skrapan!

• mary81

Tack Tellis, för att du skickade bilderna på Snartis!
    En pudding till i gänget

Jag har svarat och skickat bilder tillbaks!

Apropå lördag har jag inte tagit upp för min kära sambo att jag ska på BT-träff... kanske dags att göra det, för jag vill verkligen träffa er. Dock finns det risk att jag är bakis, ska på tjejmiddag med massor av vin (såklart) på fredag!

• mary81

jag är värsta bajaren
    bajen bärs och rakade brudar:-d

så jag tänker lätt köra med grön-vita pom poms!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......