• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

vill bara klargöra att jag är fullständigt ointresserad av fotboll och har noll koll på sånt..

• Snart så....

High five vickan!! Jag med :D

• Telemarkgrrl

Jaaaaa, gör det, Majs! Ju fler vi blir, ju roligare. Bara du inte är så bakfull så du kräks.

• viktualia

Pang tillbaka!

Lite hockey orkar jag bry mig pyttelite om ibland... har gått på några av hemmamatcherna för hålans hockeylag... "ganska galet"

• Telemarkgrrl

Men men, vad ska vi då prata om på lördag om vi inte kan dricka öl och prata fotboll?!

• viktualia

jag tror inte att det är nån större risk för brist på samtalsämnen.. ha ha ha.....

själv har jag fortfarande inte fått ordning på när jag kan få checka in på hotellet (dvs bli av med shoppingfynden). men jag tror fortfarande på runt 15.30 - tiden eller så.

nån som vill styra upp lite planering?!

• mary81

jaha har jag missuppfattat
    Jag trodde det var bestämt att vi skulle gå till lokalpuben och kolla tipsextra och svepa 0,6 fatöl

• viktualia

tipsextra.......... blajblajblaj... isch och pisch....

PITT på er förresten!

• Snart så....

Helt otroligt, VI ska gå och titta på hus på söndag. Ringde just mäklaren för att dubbelkolla några saker.
    Iiiiihhhh så spännande :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......