• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

hahahahaa

avdelningsk*k, är det han som har störst kanske

• viktualia

troligen majsan.. ha det så kul bland annat mer el mindre smarta "kändisar" ikväll!

• Snart så....

nu måste jag vara partypooper
    Hur i hela friden kunde ni välja EN klänning till bröllopet?? Det finns ju hur mkt som helst *panik*
    Maggie Sottero, Forever Yours, Nixa....Gaahhh

• Snart så....

satt och surfade och insåg att jag kommer ha JÄTTEproblem

• viktualia

Snartis....

förstår din vånda... Själv löste jag det genom att inte ge mig själv så många alternativ.

Först surfade jag runt på nätet och tittade på en massa modeller.

Sen begav jag mig till festklädesaffären i grannminihålan med avsikten att hitta en klänning med ärmar (oktoberbröllop var det ju) och som passade mig som är kort och tjock.

Det fanns några alternativ men bara en i den affären som jag trivdes i. Så då tog jag den - Nixa 315. Hade jag blandat in fler affärer så hade det bara blivit krångligare...

Men det är MITT sätt att hantera FÖR stor valfrihet.

• Snart så....

Ja det är sant, vet att jag iallafall inte kommer beställa från nätet eller hyra.

• viktualia

nu ska jag dra mig mot bussen. ska nog få i mig nåt att äta... det dröjer ju drygt 3 timmar tills jag traskar in hos svärisarna...

sköt om er allihop! hörs troligen inte förrän på söndag!

PUSS på muttan!

• viktualia

tillägg:

snartis: en bra sak är att gå och prova olika modeller.. åtminstone jag avfärdade ett gäng som "jättesnygga men inte på MIN kropp"

lycke te!

• Snart så....

ha en trevlig helt Vickan

Kollar av mailen under helgen :D

Kram på er

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......