• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

Snart så....
    prova i en bra affär med kunnig personal! det är inte alls säkert att det man tror är ens grej blir det man sen köper.... Jag ville ha en stilren, enkel, båtringad i råsiden. Provade det i olika modeller och kände mig som ett ark vitt 80 g papper. Inte särskilt spännande.
    Det blev istället en halteneck med pärlor och draperingar som jag bara WOOOAAAAHHH strålade i. Och jag tyckte inte den var särsklit snygg på galjen men på mig är den underbar
    *reklam*
    jag var bara till ateljé grindefjäll i Falun - en helt fantastiskt trevlig människa! Och hon var verkligen ärlig och kände vilken stil jag var, utan att tvinga på mig något jag inte ville. den jag sen köpte provade jag mest på kul.

• Telemarkgrrl

Majs, sluta baka lussebullar nu och kom genast hit och berätta om festen igår! Erik såg lite ledsen ut i tidningen imorse, lyckades du trösta knyttet med lite hångel?!

• mary81

hehe Tellis såg du att jag skrev i jultråden eller..

Festen i fredags var sååå himla rolig, det bjöds på lyxig buffe och MASSOR att dricka fina lyxiga drinkar och o begränsat med vin och öl...jäklars vad ytlig värld mediabranschen är.
    Vi hade hunnit bli hyftsat i form till idolerna kom vid 12tiden.. Vi höll oss framme vid scen och det var kul att höra dom live.. sen gick jag fram och pratade med Eriks pappa haha
    Berättade att han hade en fin son och att jag hade hejat på honom genom hela programmet. Farsan tyckte det var jättekul att jag kom fram och presenterade mig för Eriks storebrorsa *dregel*

sen gick min kompis fram till Erik och pratade, men då kände jag mig som värsta sortens fjortis och stod lite bredvid och kände mig dum..

Ja det var en hel del kändisar där, och det var nån fotograf där som ville ta kort på mig och min kompis HELA tiden, vette f-n vem han trodde vi var

lillpitten bindefeld var där, han och jag stog bredvid varran och rockade när idolerna sjöng haha han var skitpackad!

ja, igår bakade jag 63 lussbullar *stolt*
    så nu har jag snart lite fikagäster på besök och ska nog snegla lite idolrepris

• mary81

förresten har jag kollat runt efter bilder på oss från ifredags, hör av mig om jag hittar dom, så får ni se hur vi såg ut!
    jag fick låna ett ljusblått linne av min kompis, men det var inte många som hade blått på sig ändå... typiskt

• Telemarkgrrl

God 1:a advent på er!

Nu är man lite lagom mjuk i knäna efter att ha druckit glögg hela dagen. Mmm, tror att den vita glöggen är min favorit i år.

Glögg och lussebullar idag och adventskonsert i tyska kyrkan igår. Jag vill ha mera jul nuuuuu!

Majs, åå, det lät ju som en hellyckad fest! Du måste ju ha varit coolast bland allihopa. Jag vill jättegärna se foton om du hittar några.

och på er!

• viktualia

Shit majsan.... Snablar vad jag känner mig otrendig nu... isch... blä och hemskt... ha ha! Något så trendigt har jag aldrig varit på i hela mitt liv och lär inte hamna på heller.

Är dock inviterad till en tillställning i Gyllene salen på Sthlm Stadshus i februari... ska bara övertyga chefen om att jobbet ska betala först... plus få med mig nån kompis så jag slipper gå ensam (dvs få nån kompis i branschen att övertyga SIN arbetsgivare att betala...) Hm... hur i HELA friden ska det gå till?!??!

Själv har jag varit på julmarknad på Nääs slott, ätit god mat och SOVIT hur mycket som HELST!!! ååååååå vad jag behövde det!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

och jag råkade slå på tvn precis när han framförde vinnarlåten... höll för öronen och gick därfrån... men den var halvvägs ok på radion idag däremot.. men bara halvvägs... SÅÅÅ kritisk.. ha ha

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......