• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Svampen blir jättebra Omsan. Och du kommer ju att vara superfin i luciaklänning och luciakrona!

Jag måste också skaffa pom-poms idag på lunchen, det är något äckligt klägg i mina sen Trondheim.

Jag har kvar dina bilder Omsan så jag skickar dom vidare till Snartis!

• Telemarkgrrl

Jag funderar på om jag ska ta min lilla Betty Boop-klänning i röd sammet med lite pälsfluff runt urringningen på torsdag. Vad tror ni om det? Det blir kanske lite kallt, det är ju inte så mycket tyg i den men man får väl jobba sig varm.

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Majsan din mail var ju inte med på listan från Vickan??

Så nu är sexiga tomteoutfiten på *rättar till push-upen* och pom-pom arna är redo!
    Ska vi inte ta och öva lite inför morgondagen?

• Telemarkgrrl

Haha, näääeee, jag vet inte om jag törs ha den på min intervju imorgon. Vem vet vad den chefen får för sig då?!

Men i Alingsås kommer den nog att passa utmärkt. Bonnläpparna kommer att stå på torget och dregla när jag kommer vickandes i den där.

• Snart så....

på tal och kläder, hittade en jättefin topp+skor i helgen till julfesten, så himla nöjd :D

• Telemarkgrrl

Berätta mer, Snartis, jag behöver få lite klädinspiration.

• Snart så....

Det är en axelbandslös topp i mörkgrått med svart mönster på och ett svart kant upptill samt ett svart band runt midjan. Till detta har jag en svart ballongkjol sen tidigare. Ser faktiskt ut som som en "sex and city" klänning ihop :D
    Hittade även högklackade skor med ungefär samma mönter som toppen.
    Jättenöjd och känner mig super snygg/bekväm i det.

• viktualia

här blev jag helt avbruten av ett långt telefonsamtal och fikarast..

stubben... ber om ursäkt om jag var virrig.. men det är som sagt torsdag som är den stora dagen.

kommer med mina grönvita pompoms imorgon och hejar på.. och ser du mig inte så beror det på att jag blivit osynlig...hi hi...

vaddå... var det fel på min lista som Snartisen fick... hm... ska försöka kolla upp det...

• Snart så....

Vickan: Majsan var inte med på den?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......