• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Ja, vi gillade det enormt, speciellt sovloftet. Trappan däremot var inte så rolig. Hoppas bara att det inte är för litet. Hyggligt billigt för att vara 08 området

• viktualia

näe trappan såg lite livsfarlig ut.. men eftersom alla andra ytor så toppfräscha ut kanske man kan göra något åt just trappan....

jag vill köpa hus också... bääää.... men det blir inte något här än på nåt år...

• Snart så....

Oms, har ridit hela mitt liv, tävlat, tränat och även jobbat med hästar.
    Sålde min häst för ca 2år sen och red lite på ridskola men inte min grej.
    Saknar det enormt men vill inte börja och sen behöva sluta efter några månader om jag blir gravid.

• Snart så....

Vickan, vi har tänkt vänta och inte kollat aktivt men detta hus måste vi kolla på.

• viktualia

jag förstår känslan med "MÅSTE" kolla på... en av många anledningar till att vi inte köper hus är att vi - en lång historia som bakgrund - inte vet i vilken stad huset ska stå... och då blir det färre "måste" kolla på.....

• Snart så....

Då blir det svårare helt klart.
    Vi har diskuterar fram och tillbaka om man ska avvakta eller köpa något mellanting så man iallafall betalar till sig själv.
    Hellre köper vi ett mindre hus med uteplats mm än än lägenhet i stan med tanke på bil, barnverkstaden mm

• viktualia

verkar mycket klokt att tänka så.. men vi har inte startat bebisfabriken, har redan varmgarage till makens bil och låg hyra i tvååan vi bor i... 3700 kr..

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Ja det var lågt Vickan, själv betalar vi nästan 6500 för 73 kvm utanför stockholm.

• Telemarkgrrl

Jag tyckte att den där trappan var värstingcool! Fast kanske inte så lyckad om man ska ha barn förstås...

Jobbar ni i stan, Snartis? Jag jobbar norr om stan så alla dom där områdena söder om stan går bort. Men jag vill inte bo här norr om stan heller. Nästan alla mina kollegor bor i Täby och jag fattar inte riktigt tjusningen med den hålan...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......