• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

skönt att höra att jag inte är ensam... eller jag kanske ska beklaga sorgen åt dig....

och precis ny rymde min rumskompis för att nån gammal bekant till honom dök upp för spontanfika... baaaaa VARFÖR kommer det inte några sådana till mig?!? Blurk!

• mary81

och nu kommer min j-kla chef och ber mig gå upp på vinden och hämta alla julsaker och pynta.... vad f a n sånt är kul att göra hemma men inte gå runt och ställa stakar på allas skrivbord, det kan han väl göra själv om han tycker det är så kul

• viktualia

majsan... varför inte kånka ner joxet och lägga i en liten depå. maila sedan ut och säg: På plats X ligger julprylar, hämta och pynta era egna rum/skrivbord..

....låter f ö som en typisk uppgift som just "unga tjejer" får över sig... baaaäääää

• mary81

Bra idé Vickan!
    Han är smart den sluga jäkeln och började fråga om jag var sugen på att pyssla, och då trodde jag det var något pappersarbete som skulle lösas och det tycker jag om, så jag svarar Ja..
    BRA säger han för uppe på vinden blabla. Jag sa då okej jag hämtar ner skiten så får vi se vad alla vill ha för nåt...
    JA men det är nog bättre om du ställer ut allt själv, annars blir det inte gjort

jag ska vänta lite, orkar inte göra det nu!!! och JA JAG hatar att man ska få dessa uppgifter som tjej
    HATAR

• viktualia

pinsam mansgrischefsklant.... du har väl viktigare saker för dig på arbetstid än att springa runt med elljusstakar överallt... hänga på BT tex!!!

• mary81

hahahaha ja exakt! är han helt knäpp???

• viktualia

han stööööööööööööööööör!

du måste se lite viktigare ut när han kommer nästa gång.. ha ha.. HEMSKT upptagen..

• mary81

Det gör jag jämt men det funkade tydligen inte denna gång

Vickan by the way.. kan du komma på nåt enkelt gott matrecept för kvällen??

• Snart så....

Tillbaka, vilken himla snackpåse till kollega. Ett möte som borde ta 30 min tog 1,5 timme *suck*

oms, jag har tävlat i både dressyr, hoppning och tränat fälttävlan. Är ingen stjärna själv men bred kunskap. Jobbade med både hopp och dressyrhästar från unghäst till hög nivå :)
    Har fått beröm av Lussan för bra lindade ben :D :D

• viktualia

hm....

gjorde god mat igår till matlådor. vegolasange med spenat och marinerad kyckling med risotto - nåt som passar??

eller önska ett recept efter nån viss råvara så står jag till tjänst! jag är en receptoman!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......