• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Tjooohhhhooo!!! GRATTIS Jessie-gumman!! *smäller ballonger och kastar konfetti i luften*

Hoppas att du får en underbar dag!!

• mary81

Tellis- vad kul att ni hittade kakel igår men visst är det ALLTID så att när man är ute och tittar så ser man så mycket saker man vill ha.. var det kakel och golv till badrummet ni hittade?
    och vad mysigt det lät med vedugnspizza..

Vickan- det blev inget av era recept igår utan min träningskompis propsade på att jag skulle göra köttfärspannkaka, och det var riktigt enkelt och gott men sen låg vi också som två stoppade korvar i soffan resten av kvällen..

• viktualia

Köttfärspannkaka lät som en äkta proteinbomb... fniss fniss...

Idag borde jag jobba som en gnu. Ska förbereda mig inför torsdagen... ni vet Alingsåsföredraget - grejen är att jag ska prata om ett projekt som jag inte sänt en enda tanke sedan maj... *ringrostig*

• Telemarkgrrl

Majsan, ja, det är till badrummet. Jag hade liksom tänkt att det svåra skulle vara golv och väggar men det är ju tusen andra detaljer man ska bestämma om. Och så ska man hitta nån som kan göra jobbet sen också...

Funderade på lördagen, Rival vid Mariatorget låter jättemysigt. Vad tror du om det Vickan? Annars kan vi ju alltid ses vid Medis och sen gå till nåt av ställen i Götgatsbacken?

• Jessie76

GOooooooooooooood morgon!!!

Tusen tusen tack för alla gratulationer *generad*

Jag fick en rätt bra 30-års present igår redan - Vickan du kan nog gissa vad det var

• Snart så....

GRATTIS Jessie!! :D :D

Fick du ett + ??

• Snart så....

Godmorgon förresten :)

• mary81

heeeeeeeeeeeeeeeej Jessie!!
    jag kan nog också tänka mig vad det var...
    pitten serverad på silverfat eller

Hur mår du idag då???? Blir du firad på jobbet?? och vad ska du göra ikväll??

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

• Jessie76

Svarade i den andra snartis

Förresten så har jag inte fått några bilder alls
    På Majsan på fest å på Snartis - neehej inte en enda bild inte

• Snart så....

Iiiihhhh sitter nästan och skriker på jobbet!!

Så himla underbart JÄTTEDUBBELT GRATTIS!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......