• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - Telestubben föreslog Rival på Mariatorget - jag har noll koll på det stället.

Tid.. ja j-drans.... I min värld handlar det om en klurig kedjereaktion som handlar om incheckning på hotellet och annat snurr. Men jag kan från 15.30 och framåt har jag bestämt. Festen jag ska på börjar 19 men vi kan komma sent. Maken kommer alltså också vara i Sthlm och koordinera sig med honom och hans virriga brorsa.. jaaa suckar...

• viktualia

Jag röstar för medis... hi hi... slö som jag är.. festen jag ska på är typ 3 kvarter därifrån.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag vet... men jag skrev ju att jag är slö.. har troligen sprungit benen av mig vid det laget... ha ha ha ha

finns det nåt smart ställe som vi kan ses på, så att alla hittar alla...

• Telemarkgrrl

Jamen då säger vi Medis, det finns ju som sagt massor med mysiga ställen där i närheten.

• viktualia

men VAR mer exakt? (dålig fantasi.. har inte varit där på nåt halvår eller så...)

• viktualia

för jag tycker att det vore lite småpinsamt med en banderoll med texten BT rules...

• Telemarkgrrl

Hmm, utanför Snaps?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......