• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

tjabaloooba!
    Äntligen onsdag och jag är totalt genomsvettig efter ännu en cykeltur till jobbet i motvind. Och eftersom det är vinter klär man sig efter det. Men 10+ är inte särsklit kallt så... *puh* Fast jag har bara ett par överdragsbrallor (regnbyxor - inget tekniskt så de är lite för täta) och har två lager under skaljackan. Så egentligen är det inte särsklit vinteraktigt ändå men aaaaah inte så kul med en badbassäng i naveln när man kommit fram. Tur att alla andra luktar allt annat än hallonbåtar här så man är i gott (?) sällskap.

• mary81

Hej nu är jag också här

Hur är läget med alla flickor idag

Det var en väldigt hemsk eftermiddag igår med revisorna som granskade mig (och snartis jag syftar på mitt arbete haha).

Men jag fick ur mig all aggression med ett boxningspass på kvällen. skönt!

Sen måste jag meddela en tråkig sak... jag kan inte komma på lördag min svägerska ringde igår och bjöd in mig till deras årliga julpysselkväll (och dricka massaglögg-kväll) och sen frågade hon mig om jag kan vara barnvakt till min lilla brordotter på dagen när dom ordnar med allt... Jag kunde tyvärr inte tacka nej. Har inte träffat min lilla plutt på länge och sen visste jag inte hur jag skulle säga att jag skulle gå och träffa ett gäng BT-polare. obs har inte ens sagt nåt om bröllop än

Hoppas det kommer fler tillfällen helt enkelt

• viktualia

Nenne - kläder efter väder.... det är ju en bra regel.. ha ha...för mycket kläder när man cyklar verkar tvärdumt.. hi hi hi

Majsan - trist att du inte kommer, men det är lite begripligt faktiskt... Och inte sagt nåt om bröllop än... tjaaaa hur ska man DÅ förklara besattheten i BT?!? hi hi hi hi

• nenne78

jag fyller pliktskyldigast i Vickans enkät. (I like!!)

Landningsplats: Jobbstolen (skulle hellre vilja ligga i en hammock en hyfsat varm dag kramandes med mannen och soooovaaaaa...)

Trivselfaktor: pah! Jo vi säger god morgon men särsklit gemytligt är det inte.

Status på hemmafronten: Maken skickade in foton till tidningarna igår (liiite sena hehe) medan jag fick för mig att prova brudklänningen och förstår nu varför jag hade svårt att äta på bröllopet för utan underkläderna (tortyrtorseletten) fick jag inte igen dragkedjan. Å nej, jag har tråkigt nog inte gått upp i vikt eftersom jag är en status quo-are på 52,5 kg sen 1995. Det vore i så fall om mina skulderblad helt plötsligt fällts ut som en nyckelpiga och jag är på väg att lyfta.

Skojfaktor totalt: onsdag utan Lost och jag har inga fler julklappar att slå in. Missade min systersons födelsedag för jag trodde den var idag men den var i söndags. Har inte hunnit skratta idag men det kommer väl.

• nenne78

viktuaaalia
    I know - det är urkorkat. Och det är svårt att frysa när man cyklar i idiotfart för att susa förbi alla gubbs på vägen. Men har jag inte överdragsbyxorna blir jag skitig (ser redan ut som räserbais på ryggen) och jag har bara t-shirt + kofta (ok, i ull - den hade jag kunant ha i väskan) under skaljackan. *luktar mig i armhålan*
    aaaah

• viktualia

*fnitter*

Nenne - du måste vara en särdeles rolig människa IRL alltså. 52,5 fjuttkilo och ångar på som ett ånglok... hi hi hi...

Förövrigt har läget ändrats här eftersom diverse trevliga typer tittat förbi så trivselfaktorn har ökat till mycket trivsamt!

• Snart så....

Mooohahaah den var bra Vickan :D

• Telemarkgrrl

Uuuuuuurk! Jag vill heeeeeeem!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......