• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jag får återkomma senare i den frågan, måste prata med min kära make om vad han tycker att vi ska hitta på nu...

om ni får önska tidpunkt - vad säger ni då? Nu när jag inte styr så mycket längre? Gallup tack!

• viktualia

Det är KLART att vi ska dricka vin!!! Apselut! och höja en skål till Everts ära! Evert var kompisens pappa - jättesöt äldre herre!

• Telemarkgrrl

Ååå, stackars kompisen och hennes familj, Vickan!

Tid, ja mig spelar det ingen roll. Maken är utflugen ur huset på lördag och jag har inga andra planer än att träffa er.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

åhå - då är jag med Omsan! Nu är vi nyfikna på Snartis inställning!

Sen/dessutom ska jag deala med min söta karl.. men han verkar inte så pigg på att svara snabbt på mailen och inte tror jag han planerar om så kvickt.. det är INTE hans starka sida.. men däremot min.... swisch swisch så har jag skapat ny dagsscheman..

• Snart så....

Här!

Satt just och läste igen allt. Har fixat saker till julfesten i flera timmar. J*vla kollegor att avboka dagarna innan trots vi skickat massa mail. Så nu är vi jättemånga fler tjejer än killar, så himla trist

Som jag skrivit tidigare vet jag inte min status i välmående den dagen men gärna inte för 15.

• viktualia

Okej!

Om ingen blir hemskt olycklig på mig så återkommer jag med min (med maken koordinerade) åsikt i frågan ikväll. Håller tummarna för att snigelplanerarmaken kan hitta på något smart.

Imorgon är jag ju som ni vet i Alingsås och kommer inte hem förrän vid halv åtta. Och sen är det ju FREDAG!!!!

• Telemarkgrrl

Synd att ni inte kan ha julfest med mitt jobb, Snartis! Vi är väl ungefär 80% killar och 20% tjejer.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......