• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

hm... 12 PP-bilder och så pratar jag ca 4 min och varje... det blir 12x4=48 minuter!
    Jag har nog 60 min MED frågor på mig... så hm.. jooo nu är jag nog redo för Alingsås... och ni får pompoma om jag kommer av mig!!!!

• nenne78

heter ju norskt i efternamn så jag får väl försvara mig här. Nä HAHA! Jag tänker inte!!

• viktualia

*skakar på huvudet*

maken ringde just.. .helt UPPRÖRD över att vår nya dator som levererats hem saknade vissa viktiga portar... hm... MÅSTE vi avhandla det i telefon när jag har 10 min kvar att jobba?!?! hm....

som jämförelse kan sägas att jag MAILADE honom om kompisens pappa som dött och den inställda festen....

hm....

• viktualia

Viktigt meddelande till alla coolingar! Jag kom på att jag inte skrivit något igår kväll.

Maken och jag har planerat om lördagen, men för min del betyder det inga större förändringar i tid. Så för mig passar 15.30 fortfarande bra. Ska ägna maken lite uppmärksamhet sedan framåt kvällskvisten och troligen äta ute på tu man hand (om inte svågern vill hänga på)!

Så nr 1: ingen tidsändring!

Nr2 - ni kan få ägna dagen idag åt att hitta på schyssta restaurangförslag åt oss.... vore spännande! Ska vara ställen utan för mycket tomat, paprika, chili och citrus. Dvs inte indiskt och dylikt.

Nu drar jag till Alingsås. Heja stubben kl 8!!!
  • nu är jag fruL

ha det bra i alingsås vickis
    hej på er andra
    sover ni ?

• nenne78

god morgon!!! nu är jag här!! Inte lika svettig som igår för jag skippade kofta och körde med t-shirt under jackan bara. SKÖNT! Skriv ner det här så att ni kommer ihåg det.

Äntligen torsdag! Det innebär att det är FREDAG imorogn! yeii!!!!

Tittade på lite bröllopsfilm igår iiiihiihihihihihiihhiih!!!!!! Har vi gjort det där???!?!?!? Så himla coolt!!!

• nenne78

är det något hejeri idag, eller? *petar på pompomsen*

• mary81

hola chicas!
    ondskan har varit här i natt och gjort inbrott på vårt jobb
    som tur var har dom bara snott snuskbjörns dator... undra vad tjuvarna ska tro när dom märker vad som finns i datorn. OBS! denna snuskbjörn brukar komma till mig och flämta och flåsa när han får mail från sina thailändskor fyyyy fannnn. och igår så skickade han mail till mig på Britney Spears utan trosor???

nenne- jag har noterat att det blev t-shirt under skaljackan idag!

ok ska va pompompa för tellis som är på intervju.....

• nenne78

Var det redan klockan 8? Eller när skulle hon dit??

*viftar tafatt* go tellis...

• nenne78

jag FATTAR inte varför folk ska bryta sig in och förstöra en...heyy! det kanske är snuskbjörn som har gjort ett intjack för han har en massa konstigheter på datorn och har fått hintar om att IT-avdelningen om att en koll är på G?!?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......