• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

japp jag tror vi ror hem det här och hon får jobbet... vi tar i lite till så det sprätter i byxan på han

hey BoH
    give tellis something
    to dooooooooo

ohhhhhhhhhhhhh
    go tellis

• nenne78

*tar tag i marys fot och kastar upp henne i luften*

Hey chief
    what a relief
    you've found the girl
    that rocks the world

HELL NO
    WE WON'T GO!

HELL NO
    WE WON'T GO!

HELL NO
    WE WON'T GO!

HELL NO
    WE WON'T GO!

HELL NO
    WE WON'T GO!

HELL NO
    WE WON'T GO!

• Telemarkgrrl

Ooooooh men girls ni är ju bara för rara!! Men ta det lugnt för jösses skull, vi vill inte ha några skador idag på förmiddagen för ni måste ju palla att pom-pomma även för Vickan i eftermiddag.

Jag har inte varit på intervjun än, den har blivit framflyttad till kl 11. Men det gjorde att jag A) tog sovmorgon och B) tog resten av dagen ledigt. Wiiiiheeeeeeee!!! Så efter intervjun ska jag luncha, sen ska jag pom-pomma i Alingsås och sen ska jag shoppa lite julklappar.

Så nu kan ni ta det lugnt ett par timmar och strecha lite, dricka lite sportdryck, puffa till pom-pommarna och så där. Kl 11 är det Stureplan som gäller och sen 13.30 i Alingsås! Go girls!

• nenne78

*slocknar utmattad på golvet*

neeeeeeeehhhhjjj...

jaja. Nya tag efter lunchen då!

• Telemarkgrrl

Förlååååååååååt Nenne!!! Nu känner jag mig helrutten för att ni kämpade och svettades medan jag bara låg och trynade. Men det var supersupergulligt av er!! I love you, girls!

• mary81

*yyrrrrrrrrrrrrrr*
    hallå var är jag?!

*snurr snurr snurr*
    oj shit varför ligger jag här mitt på Stureplan... drömmer jag....

*nyp i armen*
    NÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJ nu minns jag.. nennes uppkast......landade på huvet....

Nenne vi kanske kunde övat iallafall EN GÅNG innan

• nenne78

mäh trodde du ville se svampen från ovan!

• mary81

okej tellis ska bara ta en repa till ST Görans för att checka skallen..

men sen är jag på G igen!

*går lite förläget uppför Birger Jarlsgatan med en trasig pompom i ena handen och trosan på sned*

• nenne78

å tellis, det är ingen fara! Men jag vet inte hur mycket jag har att göra efter lunch, det är alltid då som jag står bokis och försöker få ihop dagens skörd av leveranser som ska iväg. Men jag kan gogoa lite med en tejprulle!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......