• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Vickan, syns inte jag eller?!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan har rätt... du hade varit tyst väldigt länge... *asgarv*

och Nenne!! Rym från bockar och annat och ta en liten drink i hufvudstaden med oss!!

• Telemarkgrrl

Pfff, jag pratar ju mer med er än med mina IRL-arbetskamrater.

• viktualia

jag är en sån pladderfia att jag nog faktiskt hinner med mer IRL-kackel än internetkackel.. hm... har en rumskompis som är kackelnisse på mellannivå... så en del prat blir det..

• Telemarkgrrl

Näääe, det går inte att jobba idag. Jag är hungrig, trött och har ont i huvudet.

Man kanske skulle ta och gå hem och öva lite snygga moves inför i morgon istället?

• Telemarkgrrl

Och med moves så tänker jag på pom-pommande för Vickan. Inte på vad jag ska göra på min intervju...

• viktualia

vadanav detta deppande Stubben?! mer än att det är december med oktoberväder?!?

öva du på lite moves - men glöm inte att göra andningsövningar inför intervjun så att du gör ett säkert och coolt intryck!

• Telemarkgrrl

Äsch, jag tror jag behöver mer snö. Jag pallar inte det här gråvädret. Och så vill jag bara bort från det här jobbet nu när jag har bestämt mig för att sluta.

Men dagens första ljusglimt (den andra är fikarasten i eftermiddag och den tredje är hemgång) är lunchen. Idag ska det enligt menyn bli "Fläsk nuset med charlaman".

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......