• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

God morgon förresten!

• nenne78

fjuttkilo *fnissar* ja, jag är pytteliten men känner mig stor och ståtlig (fast jag är ju KORT dessutom - men jag vägrar inse fakta)

å f ö har ni någon bock ni känner som kan flytta hit? Vi behöver en som ingen tänder på. Fast allt brommerande flamskyddsmedel årets bock har i pälsen (??) tar nog död på de flesta heta närmanden...

• viktualia

var glad över att du är byggd av fjuttkilon.... flodhästen Vickan är AVIS!

åååååå vad dåligt "bock som ingen tänder på".... jaja... så går det när man kommer drällandes med bocken i närheten av Gävlebor...

• nenne78

haaahahaha!!
    jag vet - låg humor (eller kanske låghumor??!?! AAAHAHAAHAHAH!!!)

• nenne78

pratade precis med en kund och fick dagens första skratt. De har beställt visitkort och har en ny växel som gjort att de har fler siffror i direktnnumret än växelnumret. Så hon säger - å nu när vi får 6 på vårt direktnummer...men vad säger jag?!?!?!? aaahh du vet hur jag menar...

• nenne78

eldnu har jag fikat en halmtimme

aaaaaaaaaaahahahhaa!

• Telemarkgrrl

Ååh, vad synd att du inte kan komma Majsan!! Men det är KLART att det blir fler gånger!

Nenne, hahhhaaaaaaaaa! Vilka träiga skämt du kommer med!

• viktualia

fler dåliga skämt hitåt!!!

själv satt jag nyss på fikat, där en av mina mer pinsamma kollegor började prata om att hon hade drömt om en av de andra kollegorna.... baaaaaa sånt håller man käft om... vi var flera som tyckte att det var så pinsamt att vi gick därifrån... isch!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......