• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Majsan, det var rätta takter, skrik på dom bara. Och chefen .... hmm, lite laxermedel i hans mat på julfesten?!

Så, nu ska jag också börja packa ihop. Mot kakelaffären!

på er allihopa och tack tack för idag!

• Snart så....

Lycka till i kakelbutiken :)

Kram

• mary81

okej snartis nu går jag också hemåt... för det är väl bara du som är kvar på tråden

Puss och kram

• Snart så....

Ska oxå gå snart :D

Hem och kolla mailen

Kram

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag är så NÖJD! Jag gillar verkligen när julklapparna rasar in via posten och jag slipper trängas bland folk. Ska fixa de sista på lördag innan vi ses... men rätt många är redan i hamn här!!! hi hi!

Omsan.... undrar just varför man ALLTID kommer på en massa djupa saker som man ska reda ut och diskutera på korsen och tvärsen precis vid sovdags.... mysko och klart opraktiskt!!

• Telemarkgrrl

Åååh, är äntligen hemma! Först valde vi kakel och golv, gick skitbra! Men vi blev nog för kaxiga för då kom vi på att vi också måste välja handfat, spegel, kranar, badrumsskåp, toalettstol, lampa och golvvärme. Gaaaaah. Tar aldrig dessa beslut slut nån gå?! Kan inte någon vänlig själ bara berätta för oss vad vi ska välja? Fatta tjejer, nu är det inte bara porslin i handfaten längre, nä nu måste man välja mellan det och gjutmarmor. *stööön*

Men som lite tröst hamnade vi på Vedugnen i Alvik och klämde varsin pizza (med parmaskinka och ett berg ruccola, mmm). Sen blev vi så mätta att vi fick stå på tunnelbanan hem, det gick inte att sitta.

Jo, min intervju är kl 8 på torsdag morgon, vis Stureplan. Det borde väl inte vara omöjligt att ta helikoptern efter det och ändå hinna till Alingsås till kl 13.30?!

Nu, ska jag stappla in till min man som ligger och stönar på sängen (för att han är mätt alltså, han ligger inte och drar i slangen ).

Puss och sov gott!

• mary81

JA må hon leva
    JA må hon leva
    JA må hon leva uti hundrade år

GRATTIS JESSIE PÅ 30ÅRSDAGEN

hoppas du tittar förbi en sväng idag!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......