• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

man kan tro det... för här har hon inte synts till på ett bra tag i alla fall...

det är bara snartis och jag som pladdrar.

dåligt med Omsisar, Jessisar, FruLlisar, Nenneisar och Majsor.... Zozo får vi väl drömma om ett tag till...

• Telemarkgrrl

Jaaaa, tänk vad fint Zozo-gumman har det nu. Hon kanske sitter under en palm, läser en god bok och sippar på en Mai-tai. Här är det kolsvart och om inte regnet vräkte mot fönstret så skulle man inte ha en aning om vädret. Inte f-n läser man en god bok heller.

• viktualia

näpp.. jag sitter och läser kommunala beslutsdokument.. men ska faktiskt dra hemåt strax

• Telemarkgrrl

Obs, obs!! Inget pom-pommande imorgon på Stureplan! Min intervju har blivit framflyttad till torsdag! Vojne, vojne, hur ska ni hinna pom-pomma både för mig och Vickan på samma dag?

• Snart så....

Klona oss? Eller pom-poma så högt att det hörs på långt håll?

• mary81

grrrrrrrr *tillbaka efter 6 rundor upp på vinden*
    först kånkade jag ner alla kartonger för att ställa mig och prova alla ljus vilket kanske bara hälften av alla fungerade och sen skrek jag (rätt hysteriskt faktiskt) att alla fick komma och hämta sina stakar själva...
    nu efter en timme är jag klar och jäkligt svettig
    ja Tellis du har rätt han är såååå gubbsjuk men pratar om sig själv att han inte är det och det gör mig ännu argare

• viktualia

shit! mitt race är kl 13.30 i Alingsås.. få se hur det timar!!

nu drar jag hemåt! sov sött!

• mary81

förresten tack för recepten

hmmm köttfärsbiffar eller marinerad kyckling låter båda så gott, får se om det blir nåt av dom ikväll..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......