• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Gemma

Min man fick sin ring av mig och jag fick min av hans... och hans var dyrare än min eftersom han har större fingrar! Orättvist ;)

• Izunia

hmm är det nat man kan ladda ner? ;)
    Jag försöker just nu pa spray..far se hur det gar.
    hur länge är bloggen gratis?

• Izunia

Lapinette vad häftig ringen var med 3 stenar!

Bloggen ligger tyvärr nere..jag hoppas den funkar snart igen!

• Gemma

Lapinette: Bild 113 på er hemsida är superfin.

• Blivande Fru Stålhandske

Gemma:

Min Blivande kallas faktiskt för Stålis av sina gamla barnsdomsvänner, det är lite gulligt tycker jag!
    På tal om oidentifierbara multifärgade piller i kinesiska apotek; Varje gång jag känner mig förkyld tar jag ett piller på dagen, ett annat för natten, de är olikfärgade och superbra! På morgonen är den begynnande förkylningen som bortblåst!
    Men som sagt, jag har inte en aning om vad det är i dem!

Izunia:

Vilka skönheter! jag är lite svag för allianser, så det kan hända att vi (Läs:HAN :) ) satsar på en sådan till vigselring!

• Gemma

Izunia: Min blogg har funkat i flera månader nu. Har ingen aning om hur länge den är gratis. GoLive är kanon men som alla adobeprogram kostar det en hel del. Själv har jag inte råd att köpa det till min nya dator så hemsidan har jag inte rört sen jag gjorde den vid årsskiftet. Kommer också att plocka bort den om ett par månader, domänen kostar 1500:- per år!

• Gemma

Izunia: Ni har ju Photoshop, köpte ni Creative suite eller bara Photoshop? för om det är det förstnämnda ingår GoLive (tillsammans med Illustrator, Indesign, Acrobat och en hel del annat godis).

• Izunia

oj vad dyrt domän!! Jag köpte min till naglarna och den kostar nog bara 200kr för 2 ar!!

• Izunia

jag antar att du har mer minne etc..

Svar på tråden Summan av allt