Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Är sjuk, mår illa, har feber, vet inte vad det är med mig. Igår blev jag bara så trött på att det kan vara så äckligt här. Hos pedikyristen karvade hon bort så mycket hud på tån att det började vara. Skitstor infektionsrisk i den här stan!
Sen gick jag till den lyxiga matbutiken med västerländsk mat och då sprang en stor råtta över golvet. Kassörskan snöt sig i handen när hon plockade ner min mat. Och taxichauffören hade fruktansvärd andedräkt. Allt blir inte bättre av att det är 37 grader varmt och åskar hela tiden.
Längtar till hösten. Eller åtminstone tills jag blir frisk och känner mig glad över att vara här, igen.
Kram, G
Krya på dig Gemma! Du är just nu hetare än utomhusluften - undra på att du mår pyton! Just nu är det bara tån som får dricka alkohol så ge den ett ordentligt glas...
Lapinette: Inget majbarn, men det finns ju 11 andra fina månader att pricka in!
Roslagsbrud: Jag har just shakat ihop en Cosmopolitan och låter tån simma runt en stund i den, känns fina fisken. Tack för tipset! Kram, G
Lapinette: Försöker ni far barn nu? Precis som Roslagsbrud säger finns det flera manader kvar att välja mellan!
Gemma: Trist med din feber...men att svalka tan i cosmo verkar övervägande bra! Jag hade gärna svalkat munnen i en god drink!
Izunia - japp, jag är ju inte purung längre så vi tyckte att det var bäst att börja försöka efter bröllopet. I know, det går att få barn hela året men jag har alltid önskat mig ett vår-barn.
Låta tårna simma i Cosmo. Why not?! Själv så simmar jag i jobb medan jag helst av allt vill surfa efter lägenheter. Den här helgen är grym...så mycket nice att titta på. Tänk om man kunde klona sig!
Lapinette: Tycker det låter som en bra idé att du klonar dig. Såg just ett inslag på TV5 från Bordeaux om att de har en allvarlig överproduktion av viner. Bland annat fick man se en liten odlare som tvingats sälja slottet där hans släkt bott i generationer, nu trängde hela familjen ihop sig i en husvagn med utsikt över slottet! Allt för att kunna fortsätta med vinproduktionen. Han verkade rejält fanatisk den mannen.
Hur som helst, med fyra - femhundra lapinetter skulle problemet garanterat vara ur världen.
MLK: Låter mysigt med två hundar under ceremonin. Vad blir nummer två för sort?
min gissning var att gemmas nya tråd skulle få namnet "extra allt", men så blev det alltså inte. dock inte jättelångt ifrån..
Izunia! Bra att du klagar på hotellet, ni borde ju få ett besök som kompensation. Jag antar att det inte var billigt, så då kan man förvänta sig ett rent rum...
Krya på dig Gemma! Jobbigt att känna sig hängig... Men väldigt innovativt med Cosmo! Jag brukar också bli krasslig av ACn på långa flygresor! Antar att det blir en extra stor konstrast när du kommer från rena, hygieniska Sverige till något mindre nogräknade Kina... Om ett par dagar så ser du det inte längre!!