Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
ska kolla om vi har nagra foto pa vara ringar..
Jag trodde jag visste vad jag skulle ha för vigselring när vi köpte förlovningsringen, men det blev ända inte rätt. Och nu har jag en annan vigselring..
Min man har en flack, orodinerad vitguldsring som är 1,9mm hög och 6 mm bred.
Izunia, Eva lånade ut en jättestor häst till Johnny som hette Pavarotti. Så de är tydligen polare!
Nu har jag varit och handlat mat. Känner mig heroisk. Såg inga råttor den här gången, bara kineser som klämde och vred på varenda paket med kött, livligt diskuterande...
Trollsländan: Din häst låter som Mulle i min häst.
Gemma var gjorde ni er hemsida? Jag vill nämligen göra en ny själv..gratis.
Stålis: Jag har en Georg Jensen fusion, den klassiska i rött-vitt-gult. mannen har en likadan fast hans färger glider in i varandra regnbåge-style. Jag är jätteglad för den, även om den är lite bökig, svettig och klumpig.
Izunia: SJUKT snygg bild! Avis!
Izunia: Jag gjorde min hemsida själv, gratis ;) Det tog typ två timmar, plus bildbearbetning. Fast domänen kostar såklart.
Stålis igen (älskar att kalla dig stålis, det låter så tufft, passar dig utmärkt, även om du råkar ogilla just hästridning): Tack så mycket, jag mår betydligt bättre nu, efter att ha hittat några skojiga, multifärgade piller i apotekslådan.
Stålis: (gulligt smeknamn!) här är en kass bild pa mina ringar..
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/ringar.msnw&PhotoID=273
(min had är alldeles rynkig..:))
Gillade du bilden Gemma? Den är tagen av en gäst. Andi och jag har suttit med den pa photoshop hela förmiddagen! :) Den bästa vi har so far..
Ska träffa fotografen pa mandag!! :D äntligen. Fast da ska vi ju bara välja ut bilder..vi far ju inga än.
gemma men var/hur gjorde du den? jag kollar spray nu men deras sida är konstig.. Tänkte prova dreamweaver ocksa..
Är det bara jag som inte kommer in och kan se en vacker brud-Izunia??!!!
Stålhandske - vi har precis börjat att försöka ... har aldrig haft något sug efter barn men har alltid sagt att jag någon gång ska försöka. Inte ha panik...blir det så blir det...men likt fb så kan jag inte låta bli och gå in och läsa om ägglossning och annat. Har noll koll gällande sånt efter ett helt liv (nästan) med piller.
Gällande våra ringar så friade min man (romantisk fransman) med en rätt komplicerad ring. Komplicerad för det gick inte att sätta en vigselring bredvid den. Den flyttades istället över till höger hand och så tog vi in en slät ring med 1 diamant (första julklappen från O) och satt en ring med 9 diamanter bredvid som vigselring. Jag är jättenöjd! Min man fick en slät ring i kyrkan.
Izunia: Jag gjorde den i Adobe GoLive som är det bästa programmet för att göra hemsidor. Man kan göra hur avancerat som helst, själv gjorde bara väldigt basic, utan text eller java.