Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Izunia, jag blir nog en Polarn & Pyretmamma som alla andra jag känner ;) För jag kommer få ett starkt behov att föregå med gott exempel. Det är därför jag passar på att leva ut nu!
Lapinette: Är man bara tillräckligt kär klarar man av att bo pyttelitet. Man lär sig också lösa konflikter snabbt och effektivt för det är olidligt att gå omkring och sura när man måste stirra på varann hela tiden.
Utvandraren: Det är jättejobbigt med magsjuka men jag börjar vänja mig, det är fjärde gången sen jag kom hit första gången, sommaren -05.
Trollsländan: Jag hade också en shettis när jag var liten! En brun och vit, superbusig. Fortsatte du med hästarna sen? Jag höll som sagt på tills för bara några få år sedan. Men de sista tio åren red jag halvblod och fullblod.
MLK: Travhästar kan vara helt OK ridhästar om de är rätt hanterade. Dessvärre är det många odugliga travare som säljs som ridhästar till småtjejer för att de är billiga. Skitfarligt.
Tack för att ni sympatiserar med mig, känns lite mer uthärdligt då.
Lapinette, George Michael, gud vad härligt!
jag hade gärna sett Geaorge Michael!! I love butter!! :D nä men han e funky ju!
P & P mamma blir jag aldrig..det gar emot mina gener! :) min mamma var heller aldrig san. Vad bra det maste kännas att ha ett behov av att förega med gott exempel..I wish i could! Jag har blivit sa anti att jag alltid maste ga motströms.
Lapinette..tänk dig att hästen galopperar ocksa!
Gemma
Min lilla Shettis var vit, hon hette Cilla och fick två föl med åren, Sessan och Prinsen kallade vi dem. Men jag blev ganska illa sparkad en gång, jag hade läst i hästböckerna att om en häst stegrade sig över sin ägarinna så skulle den vända sig i luften för att inte skada henne.... det stämmer ej. Jag sydde tre stygn mellan ögonen och är glad att jag har båda ögonen kvar. Så tyvärr försvann hästarna ur mitt liv då, men jag har fortfarande suget kvar när jag ser ett vacker ståtligt full eller halvblod. Jag tänker definetivt ta upp hobbyn om min flicka blir intresserad en dag. Sen är jag helt såld på fjordhästar och islandshästar, det är något så robust och jordnära över dem.
Apropå blommor så är Bernzons blomsterhandel mest anlitad när det gäller brudbuketter. Mycket konstnärlig ägare vid namn Yvonne. Min brudbukett var verkligen ett konstverk.
Lapinette
Barn är fruktansvärt kul. Jag trodde aldrig att det skulle vara roligt med en skitande skrikande eller tjatande unge. Men av någon outgrundlig anledning har folk tutat i en att livet slutar när man får barn, jag var en riktig discodiva innan, dansade hejvilt kring stureplan. Men vad livet har mer att ge och vilka dörrar/kontakter en liten unge öppnar. Hoppas ni får till våren, det är tungt att vara gravid under sommaren. Jag längtar tills jag kan skaffa en till, tänk va bus de kan hitta på ihop. Men jag sitter och avvaktar ett jobb, får jag det så vill jag gärna "planera" om det går så att jag får barn när kontraktet gått ut.
Izunia: Vet inte om jag sa det, men min dressyrtränare Eva i Skåne var linförare åt vinnande SM-laget på Örestad. Du har inte tränat för henne? Själv har jag testat voltige några gånger, skitomöjligt för mig!
Trollsländan: Otäckt med hästen som landade på dig! Själv hade jag tack och lov jättetur. Gick omkull åtskilliga gånger i samband med terrängmomentet i fälttävlan, hästarna skadade sig men aldrig jag. Hade nog änglavakt.
...vill tillägga att jag slutade med hoppningen eftersom jag blev feg. Såg alltför många kompisar som kraschade rätt in i 140 - 150cm-hinder... och så stod man där i ett led och väntade på sin tur. Usch.