• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Gemma

Utvandraren: "Smäcker" - fantastiskt ord, tack för att du dammade av det åt mig ;)

• Izunia

utvandraren han är musiker. Jag har flexiblet hemmajobb sa jag kan resa i princip när det passar mig. Det blir det ju slut med om jag far jobb...:( men da far jag äntligen pengar till fina saker som gör mig glad! :)

• utvandraren

Så kul! Visst finns det alltid en framsida och en baksida på saker... Men du ska nog värdesätta din frihet framför det materiella. Det har ni gott om tid att skaffa senare!! Brukar du vara nere länge? Jag har varit riktigt dålig på att åka snowboard i det sista! De 4 första åren gjorde vi nästan iget annat, nu kan jag räkna dagarna på en hand....

• utvandraren

Tack för komplimangen förresten Gemma! Min m2b är en klippa stilmässigt! Och annars också så klart....

• Izunia

jag brukar aka ner 7-10 dagar ca 2 ggr per säsong. Sa har det blivit de senaste 2 aren iaf. Eftersom A inte aker mkt far jag alltid hitta en annan skidpartner.

Nä det är klart att jag ska njuta av friheten men det tär pa en att vara utan ett "riktigt" jobb pa sa länge..Man börjar känna sig ganska värdelös..
    Nä nu ska jag kolla lite jobb bara för det!

• utvandraren

Gör det, vilken typ av jobb kan du tänka dig?

• Gemma

Trollsländan, vad pluggade du? Själv har jag pluggat små smulor här och där, men även om jag är diplomerad reklamkreatör känner jag mig nog mest av allt autodidakt. "Streetsmart" fick jag höra att jag var för några veckor sedan, vilket gjorde mig rysligt stolt.

Får kramp och vuxen-damp av att plugga.

• utvandraren

för en som inte har Svenska akademiens ordlista och inte har en aning om vad Autodidakt är...??? Jag älskar att plugga, men det kanske är för att jag inte gjort det så mycket!

• utvandraren

Aha! Då lägger vi till det i ordboken... jättebra!

Svar på tråden Summan av allt