• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Blivande Fru Stålhandske

Utvandraren:

Hoppas att du njuter av dina utgångar och matorgier, det låter härligt!

Dessutom; En Mac låter mycket mer lockande nu när du stämt in i Gemmas lovsång om dess förträfflighet!

• Blivande Fru Stålhandske

Oj just det!

Hittade nyss Philadelhia ost, både light och vitlök & örter i snabbköpet där vi bor.. Lycka!

• Brud_juni2007

Godkväll damer.
    Jag är helt slut! Emotionellt utmattad efter 35 timmar med svärföräldrarna. Allt går bra, de är snälla, mina föräldrar är exemplariska... jag är ändå helt slut!
    Bröllopsdiskussioner känns inte alls så romantiska som när jag och A pratar ensamma.
    Hej då. Nu däckar jag i säng.

• Gemma

Brud Juni: Trettiofem timmar med krävande, kvävande (?) svärisar, du är helt fantastiskt heroisk!

• Gemma

Stålis: Det är så himla mycket roligare att träna när man har ändamålsenliga och snygga kläder. Har ni hittat något trevligt gym i närheten? Och grattis till expat-fyndet (philadelphia) . Själv investerade jag i keso för 35 spänn idag (liten burk).

• utvandraren

Godmorgon! Vaknade riktigt förkyld i morse... suck! Men man ska väl få lida lite när man är ute och springer varje natt! Idag ska jag på vernissage där en vännina till mig ställer ut. Hon är helt färsk inom detta så det blir spännande! Kanske man kan slå till på något, så vi kan få upp något på väggarna i våran just nu mkt minimalistiska lägenhet... Vi har hängt upp EN avla hittills och den köptes under semestern! Så går det när man har en man som lovar och lovar att han ska fixa foton och ramar! Det har han naturligtvis inte tid till.......

• utvandraren

Hatar min PC där enterknappen fungerar bara ibland... Måste sända på service... Sorry! Att det aldrig blir indelningar i min text!

• utvandraren

Brud_juni07! Du är min hjälte med! Hade aldrig orkat så lång tid med min svärmor!

• Lapinette

Hej alla lyxiga brudar!
    Vi ska buda för första gången...en 3:a på Gästrikegatan med superlåg hyra. Ska dock kolla upp lite saker först.

• utvandraren

Lapinette!
    Guuud vad spännande! Vad ligger prisantydning på? Och för mig som inte är så bevandrad i Sthlm, vilket område?
    Vi bjöd på många lägenheter, så bli inte för besviken om det inte blir just denna...

Jag är väldigt ömklig idag, eftersom min förkylning slagit ut helt. Hemma kunde man inte vara eftersom de gräver upp gatan utanför! Alltid lika kul att bli väckt till cementborr kl 07.00... Grrr

Ha en fin dag alla flickor!

Svar på tråden Summan av allt