Augusti 07
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?
Tittut!!
vi tänkte slå till då oxå!! så nu är de bara till att spara pengar för de går ju åt en del...
Ja verkligen! Vi är precis klara med budgeten och trots att det är ett helt år kvar så inser jag att det gäller att ligga i.
Vart ska ni gifta er?
Hejsan! Jag gifter mig 4 aug 2007. Vi hade en tråd som nu tyvärr blivit för gammal, här är den om ni vill kolla:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1603564.html
Hoppas alla augustibrudar hittar hit!! :D
Jupp, 4e aug-07 slår vi till. KÄnns så underbart, snart kommer dagen då det bara är 1 år kvar. känns som en liten milstolpe, hur löjligt det än verkar, men så kul att känna att det går frammåt.
Puffar lite och hoppas att fler augustibrudar tittar in...trots att det är mer än ett år kvar
Hej på er tjejer
25/8 blir vi man och fru
Vi gifter oss i Bolmsö kyrka utanför Ljungby.
Ja den 4 augusti 2007 blir jag fru bernhardsson. planerar för fullt.
Kul att vi är några stycken här.
Själv satt jag idag och gjorde om hela planeringen, Gästlista, budget, att göra listan, tidsschemat mm. Råkade ju bli av med alltihop häromdagen, men nu är vi på rätt spår igen. Börjar kännas riktigt bra. Mycket är klart redan, men även en del finns kvar. Hur går det för er brudar.
Va kul att se att den är så måmga som ska gifta sig i Augusti. de är kanon att vara ute i god tid så man får sin dag som man önskar sig.
Felia
Vi gifter oss ute på mälaröarna i stockholm.