• Örebroare

14 juli 2007

Idag är det exakt ett år kvar tills jag gifter mej!!! Det känns så himla häftigt!

Det kanske finns fler här som gifter sej det datumet? Eller iaf i juli nästa år?

Isf kan vi väl utbyta erfarenheter om allt, hur långt har ni kommit i planeringen, hur mycket får klänningen kosta, vilken fotograf har ni valt,hur många ska ni bjuda o.s.v.

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • lightfish

Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.

Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.

Gabbies, 24 år, Västerås, tillsammans 4 år, förlovade 2 år och 6 månader, Skerike kyrka, Finska föreningens lokal Lövudden

Lightfish 27 år, Stockholm. Tillsammans i ganska exakt 2.5 år, förlovade i snart 3 månader. Gustaf Adolfskyrkan, Kungliga Borgen.

• Duchess

Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.

Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.

Gabbies, 24 år, Västerås, tillsammans 4 år, förlovade 2 år och 6 månader, Skerike kyrka, Finska föreningens lokal Lövudden

Lightfish 27 år, Stockholm. Tillsammans i ganska exakt 2.5 år, förlovade i snart 3 månader. Gustaf Adolfskyrkan, Kungliga Borgen.

Duchess, 36 år, Umeå. Tillsammans drygt ett år, förlovade i 2 månader. Vigsel i Veta Kyrka (Lkpg), bröllop Sålla kvarn.

• Örebroare

Visst är det roligt att ha lite bättre koll på varandra? Kul att ni fyller på listan tjejer!

Ställer frågan igen, det är ingen av er som hänger på Familjeliv? Jag tänker iof inte skaffa barn än på ett tag (även om jag är himla sugen!) men min bästa kompis har en sida där så nu har jag också en!

• Gabbies

jag har en sida där men är aldrig där..

• Örebroare

Nähä, ok. Tänkte det kan vara kul, och se lite kort och så, men om du aldrig är där är det ju inte så stor vits!

• Gabbies

hehe nej skaffade ett bara för att syrran har ett sen vart det inget med det.. :)

• catte

Jag är en stammis på familjeliv, har själv 2 barn och skriver blogg och fyller på med kort jämt och ständigt....

www.familjeliv.se/hem/catte/presentation.php

Jätterolig sida om man planerar att få barn, är gravid eller har barn! Jag och minna vänner hänger där JÄMT! Vad har ni andra för nick där inne?

• Örebroare

Nu har jag skrivit till dej, så då ser du mitt nickname!!!

• aoua

Duchess, 36 år, Umeå. Tillsammans drygt ett år, förlovade i 2 månader. Vigsel i Veta Kyrka (Lkpg), bröllop Sålla kvarn.

Aoua, 25 år, Mjölby. Tillsammans i 10 år (gifter oss på 11-årsdagen) Förlovade i 6 år. Vigsel i Blåviks kyrka, festen Lugnalandet

• *Candy_lover*

*Candy_lover*, 25 år, Härnösand. Tillsammans i 2 år, förlovade i 1½ månad. Vigsel i domkyrkan i H-sand, fest hemma på gården.

Svar på tråden 14 juli 2007