• Örebroare

14 juli 2007

Idag är det exakt ett år kvar tills jag gifter mej!!! Det känns så himla häftigt!

Det kanske finns fler här som gifter sej det datumet? Eller iaf i juli nästa år?

Isf kan vi väl utbyta erfarenheter om allt, hur långt har ni kommit i planeringen, hur mycket får klänningen kosta, vilken fotograf har ni valt,hur många ska ni bjuda o.s.v.

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Örebroare

Näe, precis, jag har ju lagt handpenning på min klänning men ska fortsätta leta!

Här i Örebro får dom in nya klänningar i oktober, undrar hur det är i butikerna i Stockholm?

• Örebroare

Är det nån av er tjejer som hänger på Familjeliv?

• Gabbies

Idag fick vi våra save the date magneter.. de var jättefina!!:)

• Örebroare

Vad kul Gabbies, har du någon bild? Eller annars kanske du kan beskriva dom?

• Gabbies

jag kan ta kort på dem med digitalkameran imorrn så får ni se.. :) dom e inte så speciella egentligen men jag e mkt nöjd med dom

• Örebroare

Ja, gärna, jag har nog inte tänkt att göra några save-the-date kort eller magneter, men det är ju ändå roligt att se!

• *Candy_lover*

aoua

Vi ska gifta oss i Härnösand :)

• *Candy_lover*

Duchess

Tack så mycket :D

• *Candy_lover*

Örebroare

Ja du.. vi har bokat kyrka, fixat ett partytält till festen som vi ska ha hemma på tomten.. har ju sån tur att m2b:s bästa kompis har ett sånt stort partytält som vi då får låna av honom :)
    Han ska även fixa musik och belysning, då han är dj med eget företag så han har allt som vi kan tänka oss behöva till de.

Mat ska vi förmodligen catera från mitt jobb till väldigt reducerat pris tack och lov (tur att man har kontakter man kan utnyttja lite;) )

Har även hittat ett superfint mönster till tärnklänningar som jag ska beställa och tyg till dem. Sen får min mamma sy dem.

Har köpt ringarna så de är klara de med.

Så känns som att man kommit en bit på väg.. men känns ju som att de är hur mycket som helst som ska fixas :S

• catte

Hej! En västeråsare som också ska gifta mig den 14/7-07!!! Ska bli så himla roligt och jag längtar tills jag våren och sommaren närmar sig....
    Har inte planerat mer än kyrka och lokal och spånat på gäster som verkar bli runt 60-70 pers. Har inte läst tråden direkt så ni får gärna berätta vilka ni är osv.... så kan vi följas åt till våra stora dagar!!

Svar på tråden 14 juli 2007