• Örebroare

14 juli 2007

Idag är det exakt ett år kvar tills jag gifter mej!!! Det känns så himla häftigt!

Det kanske finns fler här som gifter sej det datumet? Eller iaf i juli nästa år?

Isf kan vi väl utbyta erfarenheter om allt, hur långt har ni kommit i planeringen, hur mycket får klänningen kosta, vilken fotograf har ni valt,hur många ska ni bjuda o.s.v.

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • lightfish

Elisabet hjärta Christian

Vad fin.... :) Vad avis jag blir som inte har ett sånt företag här..

• Elisabet hjärta Christian

lightfish: tack, ja de har verkligen mycket kul, kasnke blir det en tårta av det lite roligare slaget vi få se. Har iaf mailat och frågat om pris per person. så vi får se vad det kostar.

• lightfish

Elisabet hjärta Christian

Låter som en bra idé att kolla upp priset INNAN man låser sig helt. Vi ska eventuellt tårtshoppa i helgen.. Med andra ord åka runt till de bagerier som vi tycker borde ha ;)

• Gabbies

Duchess: Ja hon har en sida.. jag ska kolla upp adressen bara.. :)

Tårta, jag vet hur den ska se ut men jag har inte börjat fundera på innehåll och sånt än eller vem som ska göra den..

Japp bröllopsnatten har vi fixat ska på i en minisvit på stadshotellet här i Västerås.. kostar 1695 och då ingår; champange, frukt,morgonrockar och frukost på rummet.. När min kompis bodde där när dom gift sig (dom hade också minisviten) så stog personalen i entren med en liten bricka och två glas champange åt dem när de kom.. fast de inte sagt vilken tid de skulle komma.. de va fint gjort tycker jag..

• praline

Tack! Jag har då tänkt, ja det e nog mest jag faktiskt min blivande man litar på mig när det gäller inbjudningar, dekorationer och sånt, vilket jag tycker e bra då jag ääääääälskar att shopa.Vi ska gifta oss i Emmislövs kyrka utanför Broby ca 3 mil utanför Kristianstad.Vi blir ca 60 st gäster, vi har ingen stor släkt någon av oss så det blir perfekt för oss då vi har många vänner som vi vill ska vara med.Meny har jag bestämt ock kyrka och lokal ska jag fixa imorgon, hoppas det e ledigt!!!

lightfish: 40 kronor per bit ska hon ha så det är ju inte dyrare än någon annanstans. Så nu har jag bokat

10 månader/301 dagar kvar

• Trollungen

Våran jäkla dator verkar aldrig bli klar :(. bara därför har jag kommit i från bröllopsplanerna, stön!! Och inte nog med det jag har glömt mitt lösenord på hotmailen,kan det bli värre???
    Sorry, kände bara att jag var tvungen att beklaga mig. Kram

Svar på tråden 14 juli 2007