Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Gerda: *skratt* Ja, plötsligt var jag ordentligt igång, mycket tack vare dig! *bockar*
Du har ju liiite andra saker att tänka på också så att säga. Jag menar, hey! Du har ju bulle i ugnen och klart man vill fixa allt kring det då! Vad har ni för tankar om färger i barnrum? Sånt är så himla kul tycker jag Och barnvagn! ihh så roligt att ha att tänka på... man kanske skulle köra igång med det projektet också kanske
Finns du på FL förresten?
Vi kommer ha tema blått/silver så silver kandelabrar och blåa servietter el blåaserviettringar med silverhjärta blir det för oss. + blåa trycksaker ev lite blommor i blått.
väggarna är ljusa och nån är i tegel tror jag, har bara sett foton, ska dit i helgen och kolla. Ska ta en heldag och åka till alla prelbokade ställen
l i s a
:) Ja, det vi nog kommer øverens om är ett ljust grønt rum, jag ville gärna ha findvägg och sedan vita väggar men A tycekr att hela lägenheten blir så ljust och vitt ;).
Å så är vi helt grøna på detta med barn ;) så det passar ju bra... âr ni sugna nu/snart kanske? ;)
lille junior på FL :D
Gerda *garv* min sambo sa nyligen till mig då vi snackade om att göra om "arbetsrummet" att det inte blir en enda vit vägg till i vår lägenhet Jag vill helst ha allt ljust och vitt, vitt, vitt.
Ljust grönt blir fint! Milt och lugnt. Åt "lindblomsgrönt" skulle vara fint i ett barnrum.
förhoppningsis, svårt att ge några råd när man inte vet hur det ser ut. Fast jag tror nog inte att väggar egentligen blir så tråkiga om man har en fin dukning annars så att säga. Levande ljus gör så mycket för en lokal att jag inte tror man behöver göra något särskilt åt väggarna. Hmm...
l i s a
hehe, låter som vår lägenhet, fast denna är målad i nåt creme-vit/äggskal... som jag eg. inte heller gillar men jag fick inte måla om før hyresvärden då han tyckte att denna "krämiga" går hem hos fler ;) haha.... Men vår førra lägenhet var vit alltihop *saknar*
finns du på fl?
Gerda: vi har kritvitt överallt utom i vardagsrummet som går åt äggskal med en fondvägg i ljusbrudgrå vävtapet (ser ut som tyg). (Var tvungen att kompromissa med den blivande lite som inte ville ha också vardagsrummet kritvitt *s* men det blev riktigt snyggt.)
Japp, finns på FL och har en ganska anonym sida där. "virra" är mitt nick. Kika gärna in och säg hej! Känns lite som att vi har börjat kidnappa den här tråden för privata meddelanden lite väl mycket snart (Sorry alla nollnollsjuor!)
:D Vi får filura icke-brøllopsrelaterat där istället... Så ska jag se till att du får än mer barnalängtan! ;)
jag har ett kritvitt vardagsrum...
(och jätte tråkigt på jobbet, ska låta er prata ifred nu)
förhoppningsis
Du är inte ensam om ha tråkigt! Hade sååå stressigt hela førmiddagen och efter lunch.. men nu ar det helt døtt.... så jag funderar mer på festprogram ist... eller eg. barnens festprogram ;)