• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru Enamorada

jag bor i askersund. liten stad därav de lite billiga priserna antar jag.. :) vad har ni andra för priser? om ni har bokat/kollat runt...

oj i mars? det lät ju lite väl sent...

• Gerda

Enamorada - ja... det kanske skulle løna sig før mig att åka till askersund ;)

Det verkar gå på minst 1500kr i Örebro inkl. provuppsättning (endast hos vissa). Så jag måste kolla närmare samt provklippa mig hos dem innan så jag ser hur de behandlar mitt hår iom att många inte klarar av det *suckars*

• Mrs WS

Jag har varit ute och surfat for att kolla pa talt istallet.

Jag trodde det var ett skamt. 30 000kr for ett talt (med golv).:-O

Troligen far jag lagga den idean pa hyllan.

Gerda

Vi hade planerat att bussa vara gaster till stallet 4 mil bort men det ar det som ar upptaget.

Jag som tyckte jag var tidigt ute for 1 vecka sedan. Fel av mig

• förhoppningsis

Gerda
    Det är jättemysiga städer allihopa! men är det inte otroligt kallt och blåsigt där i nov??

Enamorada
    Jag kommer betala ca 2000 för hår + smink

• Gerda

Mrs WS

Aha - tråkigt! Byta stad gør man inte heller bara så där! Å de hyr väl ut till tyskar alla somrar... :(

Vilka andra årstider kan ni tänka er om lokalen är så viktigt?

• Gerda

förhoppningsis

Vi åker tidigare under høsten då! :) Då gør det inget att barnet är yngre eftersom det är korta flygturer eller inte alltfør långa tåg emellan.

• Fru Enamorada

gerda - hehe ja det gör nog det, fast det tar ju lite tid att åka fram och tillbaks, men har du tid så kan du nog tjäna några hundra :) provuppsättning glömde jag helt fråga om det ingick... fast iofs jag ska ju knappt ha uppsatt, utan det blir utsläppta lockar.. måste köpa lite löshår också... vart gör man det?? trodde man skulle få det av frisören men alla sa att man fick fixa det på egen hand men att de sätter i det..

• Gerda

Enamorada

Vill du ha kolsvart så har jag massor ;)

Hehe, att åka tar ju onekligen mkt tid och jag vill ju soooova ut ;) Det blir nog bra i Örebro också tråkigt bara att det ska skilja så med priserna.

Har du kollat upp fotograf där? Vad ligger priserna på?

• Mrs WS

Ja det blir val att man far byta datum. Fy sjutton for tyskar. Varfor vill dom inte kolla in bergsgetter i Osterike istallet.

• Fru Enamorada

nja mer åt brunt-mörkbrunt vill jag ha.. men tack ändå :)

nej fotografbiten har vi inte tagit itu med än.. men det finns bara en lr två här i stan... men får ringa om det nån dag för jag vill ha koll på vad allt kostar så man vet på ett ungefär vad bröllopet landar på.. ska flytta den 1:a september så nu vill man ju kpa lite nya möbler och sånt och vi vet inte hur mycket pengar vi vågar lägga på sånt... vad ligger fotoprisrena på i örebro?

Svar på tråden Vår dag 070707... #3