Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
jag sitter i 6 veckor och rullar tummarna, tur att jag har ett bröllop att planera =) perfekt nu kan jag leta priser och fundera ordentligt...
förhoppningsis
Hehe, førsøker också utnyttja tiden... men man får ju inte mkt gjort om det bara ska BT:as hela tiden ;)
förhoppningsis! Men toka! Inte ska vi prata i fred Lugnt på jobbet här med. Nu gör jag som resten av folket här och går för dagen. Ut och käka med min blivande ska jag göra, och givetvis berätta om dagens framsteg i planeringen!
So long!!
det är det som får dagarna att gå för mig.
har bokat tårta idag och nu väljer jag nagel ställe...
Min blivande jobbar ca 24 timmar/dygn nu, kommer hem mitt i natten sover och går till jobbet... deadline att passa. Så vi ska ha uppsamlingsheat i helgen då han får titta på mina prelbokningar och vara med och bestämma slutligt.
förhoppningsis
Det positiva är iaf att du har tid att gøra planeringar nu när han har så mkt att gøra. Det låter bra att ni bockar av under helgen :) Hoppas ni får lite tid till mys o sånt också!
Tårta har vi mer eller mindre bokat också - ska bara provsmaka først innan den biten gjuts i sten.
Hallå!
Här har det tydligen snackas en hel del medan en annan jobbar och sliter ser jag..
Hur långt har ni kommit egentligen?
Satt och skrev ut Tack-korten (! Ja ni läste rätt) igår kväll. Placeringskorten är klara. Kyrkbladet så långt som är möjligt. Vi har lite-lite kvar på festprogrammet... Så nu vill jag veta vad man mer kan pyssla med. Gärna saker som tar lååång tid och är knepigt och ett "måste". Det behövs för att hålla mig sysselsatt och det är jag gärna...
Har läst lite om "toa-korg". Hur många av er tänker ha det och vad fyller ni dem med i så fall?
Nu har jag hittat hit :)
Vi gifter oss också 070707 och min blivande man friade till mig 060726 för en vecka sedan alltså, och hur romantiskt var inte det...
Vi var på semester i Italien och besökte Verona i ett par dagar då vi skulle gå på operan i den gamla amfiteaterna - Arena di Verona och se "Aida". När vi kom in på arenan så faller han ner på knä och friar så hela vår sektion såg vad som hände. Det blev jubel och stående ovationer och vi blev bjuda på vin av andra operabesökare. Ett ögonblick att minnas!
Dock är vi fortfarande ringlösa efter förlovningen men nu just hemkomna till Sverige igen så ska vi till guldsmeden i kväll, jag är väldigt förväntansfull.
Tjenixen alla blivande brudar 070707.
Jag kommer ocksa att gifta mig med min engelska pojkvan detta datum.
Bor fornarvarande i England sa det ar svart att boka mm.
Vilket romantiskt frieri.Lidaliten.
Ar ocksa ringlos, tog valdigt lang tid att bestamma mig for vilken ring jag ville ha. Kommer att fa min eferlangtade ring nasta vecka.
Lycka till i kvall Lindaliten
LindaLiten välkommen hit, se till att fylla på listan =)
The, tackkorten - wow där kan vi snacka framförhållning... skriver ni in presenten för hand då eller tackar ni för uppvaktningen?
Sen frieriet den 14/7 har jag hunnit med att
-boka kyrka
-prel boka 5 lokaler (ska välja i helgen)
-valt färgtema
-valt trycksaker tema
-gjort budget
-bokat frisör/smink
-prel bokat 3 cateringfirmor + begärt offerter
-bokat buss för transport av gäster
-bokat bröllopstårta + preldatum för provsmakning
-ordnat solister till kyrkan
-köpt ringen
-bokat transport för oss
-gjort utkast till gästlista
-samlat in ekonomniska bidrag från våraföräldrar