Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Enamorada
Ja, vill ju ha ut inbjudan innan semesternas tid, men ändå inte för tidigt. Tror mitten på mars är okej och svar i mitten av maj. Då borde de väl veta? Behöver säkert 1,5 månad till resten av planeringen inför den stundande dagen. Eller vad tros?
Har flera bilder på tankar inför bröllopet på pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos Den ring som kallas "ringen" är min vigselring. Den andra "Therese ring" var min första tanke. Men vad tycks? Visst ser den underbar ut med alla diamanter?
Vad har du själv för tankar på ring?
jo.. det kan nog vara bra som du skriver. i mitten på mars...
vacker ring! båda var fina men "ringen" var kanske lite mer speciell.. jättefint med alla diamanterna!
det finns en ring jag tycker är jättefin men den är nog lite för dyr.. schalins venedig www.schalins.se/show_serie.asp så vacker med alla stenar... *vill ha* tycker att madrid på samma sida är fin också, den är inte lika dyr.. :)
andra ringar jag gillar är bl a 237-2,51.15 www.schalins.se/show_serie.asp och 203-415.7 på samma sida.. de ligger båda på under 4000 - 5000 som är prisklassen vi tänkt oss ungefär..
The
Ska ni inte skicka ut save the dates? eller minns jag fel?
Då behöve rni inte skicka ut de riktiga inbjudan så tidigt - iaf inte till dem som redan fått save the dates?!
Vi skickar std ( om vi hinner fixa) nu i höst så därför skickar vi inte ut inbjudan förrän maj.
Vilka fina ringar, tycker det är jättesvårt! Min är en vad jag tror kallas eternity ring i vitt guld med diamanter runt hela ringen
Gerda>>
Nepp här skickas inga save the dates... Så jag tror att mitten av mars blir bra ändå. Egentligen är det inte så tidigt eftersom man vill att de ska få tid att besvara och vi behöver svaren nån månad innan i alla fall. Vi kommer ju preliminärt boka hotellrum / vandrarhem för långväga och behöver ju bekräfta för dem hur många som behövs...
Enamorada
Ja senare blir nog svårt. Folk har ju en tendens att boka semestrarna tidigt. Fast vi har sagt till de flesta att vi ska gifta oss. Men man vet ju inte vilka som räknar med att de ska bli bjudna heller..
Enamorada
Jo, ringen är jag jättenöjd med. Prisvärd också. Dina ringar ser jättefina ut. Men du vet väl att du kan beställa dem på nätet så håller du nere kostnaden? www.guldgruvan.se eller www.vigselbutiken.se Exakt samma ringar, men billigare än i handeln.
förhoppningsis
Låter som en helt underbar ring!
älskar "bling" och nu fick jag massor men den är fortfarande så dikret att jag kan ha den alltid utan att riskera att det blir för mycket.
Funderade lite på www.schalins.se/show_serie.asp "rocky" men efter mycket velande så önskar jag mig den i morgongåva istället.
Det närmaste jag kommer bilder på min ring är www.schalins.se/show_serie.asp
237-2,51.15
fast min är i vitt guld, bredare, större stenar och stenar runt hela, alltså inte spec lik eg, min ni förstår tanken =)
The
Då tror jag att mars blir en bra månad att skicka ut i, det skulle vi ha gjort om vi itne skickat StD till USA och redan talat om datum før de närmaste.