• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru The

Gerda>> det var vi tydligen! Så trevligt!

Hur många har ni andra tänkt att bjuda och hur många tror ni kommer av dem?

Själv bjuder vi 60 pers. Fast då har vi räknat med att alla singlar har sällskap och att brorsan tar sig hit med sin familj från Singapore. Det är ju inte alls säkert, men väl bäst att räkna med.

Troligtvis blir vi runt 50 pers. Alla nio singlar kommer nog inte ta med sig partner, om de nu har nån alls, och brorsan med familj kommer förmodligen inte. Det är lite långt och dyrt att åka om de nu kommer och hälsar på i jul. Men välkomna är de såklart!

• Gerda

Vi bjuder 47 vuxna, 3 bebisar och 4 barn ;) Varav 3-4 singlar som är välkomna att ta med sig gäster.

15 av gästerna är slåakt från USA och inte alla kommer att kunna komma.

Vi räknar med ca. 35-40 till brøllopet och minst 3 bebisar och 3 barn.

• förhoppningsis

vi bjuder ca 80 vuxna personer, med på köpet får vi 2 ammande barn.

Men det är ju verkligen mitt i somamren så alla kan nog inte komma =(

• TheBride

Jag tror vi har ca 110 på gästlistan nu. Svårt att hålla den kort, det är så många vi vill bjuda, och ändå blir ett gäng gamla vänner av min älskling bjudna utan partners...han har gigantisk släkt!

• Fru Enamorada

vi har ca 90 på vår lista.. kanske blir ca 80 som kommer... det här har kanske varit uppe tidigare i tråden, minns inte, men när har ni tänkt skicka inbjudningskorten?

• förhoppningsis

jag funderar på att skicka mina i okt, men det är så tidigt, så istället ser vi till att vi pratar med alla å ser till att de skriver in datumet noga och "lovar" att inte åka bort el liknande

• Gerda

Vi skickar save the date till USA o några andra. REsterande har vi førsøkt tala om datum redan.

Så inbjudan skickar vi inte ut førrän i maj och OSA i juni.

• helenrik

På vår gästlista står det nu ca 100 namn. Några kommer säkert falla bort och några kommer nog att läggas till innan inbjudningarna skickas ut. Jag har berättat för en hel del att vi ska gifta oss den 7/7-07. Inbjudningarna skickar vi nog ut i jan eller feb och osa slutet på mars. Jag har några kompisar i Australien, England, Danmark och Finland som jag hoppas ska kunna komma och de behöver veta i god tid.

• Fru The

Okej.. funderar på att skicka ut inbjudan i mitten på mars. Har lite långväga gäster från norra Sverige, men de vet redan att vi ska gifta oss, så det borde inte vara något problem!

Hämtade ut min vigselring idag! Jag är sååå nöjd!

• Fru Enamorada

okido. vi har också berättat för ganska många vilket datum det blir... funderar på att skicka ut korten i april typ.. men det är ju det med semestrar ochs ånt.. så då borde man kanske skicka i mars.. men det känns lite tidigt.

kul med ringen the! har du nån bild? :)

Svar på tråden Vår dag 070707... #3