• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

när ska ni skicka era?

när börjar folk fundera över semestern? runt jul kanske?? Alltså kanske man borde skicka innan jul - eller är det för tidigt?

• förhoppningsis

F´låt, ser ju nu att det är lightfish som gifter sig 14/7... nog lite förvirrad här mitt i lokalletandet

• Gabbies

vi tänkte skicka t våra i november eller december..

• förhoppningsis

vet att det är lite tidigt enl "listan" men kan man inte skick ainbjudningskorten direkt då istället??

• förhoppningsis

Ojoj, satt å läste bakåt i tråden, ni verkar ju nästan färdiga med allt såg listan som bla The och Gabbies gjort, blev ju aldeles matt =) vad ska ni göra resten av året?
    vi har bara
    - bokat kyrka
    - köpt ringen
    - valt datum (så klart)
    - prelbokat ett par lokaler

• förhoppningsis

orkade inte läsa hela tråden...
    the, löste det sig med vittnen? Var ska ni genomföra själva registreringen? Är det i TR så "lånar de ut" vittnen

• Gerda

førhoppningsis

Har inte hunnit med mkt mer själv :) Bara festarrangøren - men den biten løser många delar också eftersom vi viger oss borgligt i deras trædgård och vi køper ett arrangemang sas där allt ingår fr dukning till städning.

Jag måste dock ta tag i vigselførrättare eftersom jag har ett särskilt ønskemål, inte ett måste, men vill gärna ha den som vigt mina føräldrar och våra närmaste kompisar.

Fotograf kan vi inte boka førrän vi träffar nr1 på listan i augusti.

• förhoppningsis

Var ska ni gifta er nånstans??

Gerda
    Nu fattar jag inte riktigt, fotograf nr 1 på listan?

• Gerda

Vi gifter oss i Örebro. Ni då?

Fotografen vi allra helst vill ha. Har prio. dem 1, 2 och 3 ;)

Svar på tråden Vår dag 070707... #3