Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Jag har hittat - och nu ligger den i favoriterna!!
Nu har jag också hittat hit! Inte ska vi tappa bort varandra?!
376 dagar kvar då... härligt.. snart inte ens ett år kvar! Nu kan man börja på allvar!
hittade också hit... :) ja snart är det bara ett år kvar tjejer :)
The
Kommer inte ihåg var jag hittade den men du kan få den om du vill...
Här jag med!!!
Hittade *puh*
Lägger till i favoriter
Nenah>> ja gärna! 375dagar kvar.. det går neråt..
374 dagar nu då :D
skrev precis ett inlägg i en annan tråd där några av er är med (bridezillas 2007)men jag skriver här också... :)
har börjat fundera på att ha två- eller tredagarsbröllop... lr det har länge funnits i mina tankar, men jag har tänkt att pengarna inte räcker till så det är ingen ide att drömma sig bort... men kan inte riktigt släppa det så jag har funderat lite.. kanske skulle man kunna grilla hemma i trädgården hos mina föräldrar lr svärföräldar lr någon annanstans och gästerna tar själva med det de vill äta... som ett knytkalas.. och sen kan man ju spela brännboll lr nåt.. skulle vara kul om våra släktingar och vänner kunde hinna lära känna varandra lite.. och dagen efter bröllopet kan man ju bara bjuda på frukost lr nåt.. och ha presentöppning.. nån som har ngn åsikt lr idé angående detta?
det låter mysigt.. Men för mig så kommer det räcka bra med att vara centrum i en dag.. jag är en person som väldigt lätt stressar upp mig så jag kommer antagligen vara helt slut dagarna innan bröllopet, på bröllopet och en si så där 2 veckor efter.. men det beror ju helt på hur man är som person. men nu fick du min åsikt iaf..